جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هری پاتر در دنیای کامیک

جی.کی. رولینگ و جیم لی قصد دارند برای اولین بار در تاریخ، هری پاتر را وارد دنیای دی‌سی کامیکس کنند. با تک‌شات و جزییات این خبر جالب همراه شوید.

هری پاتر در دنیای کامیک1

وارد کردن هری پاتر به دنیای کامیک‌ها اتفاق بسیار جالبی است که قرار است از سوی دی‌سی کامیکس انجام شود و دلیل اصلی آن هم  احترام به قربانیان تیر‌اندازی شهر اورلاندو است. دی‌سی کامیکس چند وقت پیش با پیوستن به کمپین Love Is Love – که به منظور احترام به قربانیان تیر‌اندازی اورلاندو راه‌اندازی شده است – گفت که قصد دارد کامیک‌های جالبی را در این راستا منتشر کند.

تصویری نیز از این کامیک منتشر شده است که در آن هرمیون، هری پاتر، ران و همچنین دامبلدور دیده می‌شوند. در پایین تصویر هم سخنی از مدیر مدرسه هاگواترز دیده می‌شود که به این شرح است:«اگر همگی اهدافی مشترک داشته باشیم و دل‌هایمان باز باشد، تفاوت‌هایی که در عادات و زبان ما وجود دارد، همگی نادیده گرفته می‌شوند.»

 

هری پاتر در دنیای کامیک

 

متن موجود در تصویر بالا، پیام اصلی کمپین Love Is Love را به‌خوبی منعکس می‌کند. سرپرست این کمپین مارک اندریکو است و افراد دیگری چون پتن اوسوالت، مورگان اسپارلاک، مت بامر و تاران کیلام عضو آن هستند.

 

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *