جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدفون هوشمند دارای صفحه نمایش

به لطف وجود گوشی های هوشمند، شنیدن موسیقی، تماشای فیلم و شوهای تلویزیونی در همه جا امکان پذیر شده است. اما تماشای برنامه در گوشی همیشه ایده آل نیست خصوصا اگر صفحه نمایش تان کوچک باشد.

headphone

 

Enter Mask که هدفونی ساخته شده توسط شرکت Dashbon می باشد، دارای صفحه نمایشی است که در این هدفون ترکیب شده و آن را به شکل هدبند درآورده است تا به وسیله آن علاوه بر شنیدن موسیقی بتوانید ویدئوها را هم در صفحه ای بزرگ با وضوح مناسب تماشا کنید.

اگر می خواهید به موسیقی گوش دهید آن را مانند سایر هدفون ها روی گوش قرار دهید و اگر می خواهید ویدئو تماشا کنید بالای آن را به سمت پایین بکشید و در مقابل چشمانتان قرار دهید و از تماشای ویدئو لذت ببرید. Mask یک “تئاتر ویدئوی پوشیدنی” است که دو پروژکتور با کیفیت در کنار صفحه نمایش آن نصب شده است. این وسیله دارای کابل HDMI می باشد که برای اتصالش به گوشی های هوشمند یا سایر دستگاه ها استفاده می شود. باتری این دستگاه با یک بار شارژ شدن تا چهار ساعت دوام می آورد.

هدفونی با صفحه نمایش برای تماشای ویدئو …

وقتی با آن به تصاویر نگاه می کنید انگار به صفحه ای 100 اینچی خیره شده اید، چیزی که در گوشی ها و تبلت ها نمی بینیم. همچنین وضوح آن  1366×768 می باشد. البته هنوز این دستگاه ساخته نشده و جزء پروژه های Indiegogo می باشد.

منبع : جی اس ام آریا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *