جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدفون‌های ضد نویز HTC U11 تنها با این دستگاه کار می‌کنند

هدفون‌ها نقاط مشترک زیادی با هم دارند و تا زمانی‌که دستگاه شما از پورت ارتباطی آن پشتیبانی کند، قادر به استفاده از آن خواهید بود. موضوع اخیر در رابطه با هدفون‌های موجود در جعبه اچ‌تی‌سی U11 صادق نیست. اچ‌تی‌سی آخرین پرچمدار خود را با هدفون‌های ضد نویز روانه بازار خواهد کرد که باید آن را یک حرکت مثبت تلقی نمود.

HTC U11

به‌نظر می‌رسد که ویژگی ضد نویز این هدفون تنها برای اچ‌تی‌سی U11 قابل استفاده باشد، البته این موضوع توسط اچ‌تی‌سی تایید شده است. درحالی‌که شما با اتصال این هدفون به دستگاه‌های دیگر قادر به شنیدن صدا هستید، ولی قابلیت ضد نویز آن برای شما فعال نمی‌شود.

توجه داشته باشید هدفون‌هایی که به پورت USB Type-C متصل می‌شوند، قدرت موردنیاز برای حذف نویز را از این پورت تامین می‌کنند. باوجود این موضوع، هنوز از علت عدم وجود قابلیت حذف نویز برای دستگاه‌های دیگر اطلاعی نداریم، البته حدس می‌رنیم که در آینده این مشکل رفع شود.

اگر شما از گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت یعنی اچ‌تی‌سی U پلی و اچ‌تی‌سی U اولترا استفاده می‌کنید، باید بگوییم که متاسفانه نمی‌توانید بر روی قابلیت حذف نویز هدفون‌های جدید حسابی باز کنید. اگرچه این موضوع ناامیدکننده به‌نظر می‌رسد ولی از آنجایی‌که این هدفون در جعبه U11 قرار گرفته است، کاربران با گوشی هوشمند جدید خود می‌توانند از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنند.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *