جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدست Daydream View گوگل

شرکت گوگل اواسط ماه گذشته در کنار معرفی گوشی‌های هشومند جدید سری پیکسل خود، از یک هدست واقعیت مجازی جدید به نامDaydream View VR هم رونمایی کرد. گوگل در آن زمان اعلام کرد کاربران علاقه مند می‌توانند این هدست را پیش خرید کنند و مراحل عرضه به بازار از دو یا سه هفته دیگر آغاز خواهد شد. اکنون به آن دسته از کاربرانی که به دنبال آگاهی از تاریخ دقیق عرضه این محصول به بازار هستند اطلاع داده است که Daydream View VR از تاریخ دهم نوامبر در گوگل استور و سایر فروشگاه‌های خرده فروشی موجود خواهد شد.

هدست Daydream View گوگل

به گفته گوگل کاربران می‌توانند با استفاده از هدست Daydream View و گوشی هوشمندی که از پلتفرم واقعیت مجازی Daydream پشتیبانی می‌کند، مانند گوشی‌های پیکسل، یک سنمای شخصی در اختیار داشته باشند، جهان‌های جدیدی را کشف کنند و تجربه جدید از بازی را در اختیار داشته باشند. این هدست از Verizon و Best Buy نیز قابل خرید خواهد بود.

 

گوگل قیمت هدست واقعیت مجازی جدید خود را 79 دلار تعیین کرده است. این شرکت هم چنین حجم وسیعی از محتوای واقعیت مجازی شامل بازی‌های ویدیویی، فیلم، ویدیو و یا حتی دسترسی به سرویس Street View در گوگل مپس را در اختیار کاربران این هدست قرار خواهد داد.

 

در حال حاضر اسمارت فون‌های گوگل پیکسل و پیکسل ایکس تنها گوشی‌های هستند که از هدست Daydream VR پشتیبانی می‌کنند به این ترتیب کاربران حتما باید برای خرید این موضوع را در نظر بگیرند. در هر حال قرار است در آینده ای نزدیک، این هدست بر روی تمامی گوشی هایی که با پلتفرم Daydream سازگارند، قابل استفاده باشد. زمانی که گوشی به هدست وصل شود، تراشه NFC فرمان اجرای پلتفرم Daydream را به گوشی صادر می کند که پس از آن، کاربر می تواند با انتخاب پنل، از هدست استفاده کند

منبع تک شات

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *