جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR

اوایل سال جاری بود که سونی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR رونمایی کرد و درست همان زمان خبر رسید که این محصول در ماه اکتبر عرضه خواهد شد؛ اما این کمپانی به‌صورت مشخصی اعلام نکرده بود که دقیقاً چه روزی از اکتبر گیمرها و عاشقان پلی استیشن می‌توانند این محصول را از نزدیک ببینند. حال بالاخره طی برگزاری نمایشگاه بازی‌های E3 سونی رسماً اعلام کرد که از این هدست قدرتمند خود در تاریخ 13 اکتبر مصادف با 22 مهر رونمایی می‌کند.

هدست واقعیت مجازی پلی استیشن VR

پلی استیشن VR دارای قیمتی حدود 399 دلار خواهد بود که در اصل قیمتی برابر با خود کنسول پلی استیشن 4 سونی خواهد داشت. با این حال در مقایسه با هدست‌هایی نظیر HTC Vive و اوکولوس ریفت با مشخصاتی فوق‌العاده قدرتمند، پلی استیشن VR یک محصول نسبتاً ارزان قیمت شناخته می‌شود.

تا کنون بر اساس بررسی‌های انجام شده دو هدست اچ تی سی و اوکولوس از قدرت فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند و بسیاری از ما منتظر آن خواهیم بود تا هدست سونی نیز از راه برسد و قدرت واقعی خودش را به ما نشان دهد. هرچند که این هدست مخصوص گیمرهای کنسول پلی استیشن 4 طراحی شده است و تفاوت‌های زیادی را می‌توان بین آن با دو رقیب خود قائل شد.

کمپانی سونی قصد دارد بازی‌های کنسول پلی استیشن 4 را به دنیای واقعیت مجازی آورده تا کاربران به همراه هدست پلی استیشن VR اوج لذت و هیجان را تجربه کنند. هنوز به‌طور قطع مشخص نیست که چه بازی‌هایی طی ماه‌های آینده برای این هدست عرضه می‌شوند؛ اما آن چه که سونی اعلام کرده است این هدست در ابتدای حضور خودش میزبان عناوین معروف و پرطرفداری نظیر Resident Evil 7 و Batman Arkham خواهد بود.

سونی طی سال گذشته تبلیغات زیادی را در ارتباط با این محصول خود منتشر کرده است. آن گونه که به نظر می‌رسد هدست پلی استیشن VR می‌تواند تحول بزرگی را در صنعت بازی‌های کنسولی به ارمغان آورد. به هر حال باید منتظر ماند و دید که آینده این محصول چگونه رقم خواهد خورد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *