جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدبند مجهز به دوربین!

headband mojahaz be doorbin

گجت پوشیدنی Google Glass یک ایده بسیار خوب و مناسب بود اما یک مشکل داشت و آن هم این بود که که کاربران از ثبت و ضبط شدن فعالیت‌هایشان توسط یک گجت هوشمند خیلی رضایت نداشتند. به همین منظور یک شرکت با نام 3RDiTEK تصمیم گرفته است در این زمینه از یک گجت هوشمند و کاربری رونمایی به عمل آورد.

این محصول جدید که 3RDI نامیده شده، از این جهت به این نام ملقب شده است که در روی پیشانی کاربر و درست بالای بخش میانی هر دو چشم قرار گرفته و همانند چشم سوم انسان فعالیت خواهد داشت. این هدبند هوشمند که شباهت بسیار زیادی به یک تاج زیبا دارد شاید در ابتدا شما را به یاد مجموعه Sailor Moon بیندازد.

این محصول جدید را می‌توانید بر روی پیشانی خود یا هر بخش دیگر سر خود بسته و با استفاده از دوربین موجود بر روی آن در هنگام فعالیت‌های خاصی همچون دوچرخه‌سواری، بسکتبال بازی کردن و دیگر موارد این چنینی به ضبط فیلم بپردازید. کلیدها و کنترل‌های آن نیز بر روی بدنه آن واقع در بخش‌های کناری گجت در نظر گرفته شده است و در حقیقت با لمس آن عکس گرفته می‌شود و با سُر دادنش نیز ضبط فیلم شروع خواهد شد. بر روی این گجت هوشمند حتی یک میکروفون و فلاش LED نیز در نظر گرفته شده است. شاید این گجت جدید، بهترین و زیباترین محصول در این حوزه تا به این تاریخ نباشد اما مطمئنا به دلیل کاربری بسیار مفید آن، برای بسیاری از افراد کارا خواهد بود.

 

منبع : tech-news

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *