جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هتلی با کارمندان رباتیک!

ربات ها همواره در بین ژاپنی ها جایگاه ویژه ای داشته اند. مردمان این کشور به خاطر علاقه وافری که به تکنولوژی دارند، همیشه ربات هایی عجیب و غریب را ساخته اند و تلاش نموده اند تا نقش آن ها را در زندگی روزمره خود پر رنگ نمایند.

هتلی با کارمندان رباتیک!به تازگی هتلی در ژاپن راه اندازی شده است که کارمندان آن را ربات ها تشکیل می دهند. ربات هایی که از شما پذیرایی به عمل می آورند و در طول مدت اقامت، راهنمایتان خواهند بود.

 

 

 

hotel8

 

این ربات  با تابلوی اعلانات خود در قسمت هایی که لازم است حضور پیدا می کند.

 

hotel2

 

این خانم Actroid نام دارد و در بخش رسپشن هتل فعالیت می کند. Actroid عادی ترین رباتی است که در این هتل می توانید پیدا کنید، به هرحال هرچه که باشد او ظاهری مانند آدمیزاد دارد. Actroid مسافرین را برای پذیرش در هتل راهنمایی می کند.

 

 

 

 

hotel7

 

توریست هایی که علاقه مند به گشت و گذار در محیط های اطراف هتل هستند، می توانند اطلاعات لازم را از این ربات دریافت نمایند.

 

 

 

hotel6

به محض اینکه در هتل پذیرش شوید، این ربات وظیفه پیدا می کند تا چمدان هایتان را حمل کند و شما را تا اتاقتان راهنمایی نماید.

 

 

 

hotel5

Nao یکی دیگر از کارمندان هتل است. او هم به مسافرین برای استفاده از هتل راهنمایی می رساند.

hotel4

این ربات Jurassic Park Hyatt نام دارد و در بخش پذیرش در کنار خانم Actroid فعالیت می کند. شاید ظاهر دایناسوری این ربات تا حدی ترسناک باشد، اما خب او همیشه برای مسافران لبخند به لب دارد.

hotel3

خوشبختانه Jurassic Park Hyatt میز پذیرش را ترک نمی کند و با آن ظاهر عجیبش به اتاقتان نمی آید. در عوض وقتی که قصد استراحت دارید می توانید با این ربات بامزه به نام Kawaii معاشرت کنید. از آنجایی که کلیه تجهیزات هتل هوشمند هستند، این ربات در استفاده از آن ها به شما یاری می رساند. شما همچنین می توانید دمای اتاق را از او سؤال کنید و یا در مورد هوای فردا از او بپرسید.

منبع:دیجیاتو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *