جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نوکیا سه گوشی جدید در MWC 2017 معرفی می‌کند

راساس جدیدترین اطلاعات افشاشده توسط evleaks@، نوکیا ۳ گوشی جدید در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد کرد.

نوکیا سه گوشی جدید در MWC 2017 معرفی می‌کند

نوکیا ۶، ماه گذشته به بازار چین عرضه شد و این بار شاهد حضور این گوشی در کنگره جهانی موبایل (MWC) برای معرفی به بازار اروپا خواهیم بود. نوکیا ۶ در بازار اروپا به قیمت ۲۴۹ یورو به فروش خواهد رسید.

یکی از سه مدل گوشی که قرار است در کنگره جهانی موبایل معرفی شود، «نوکیا 5» نام دارد. این گوشی مجهز به نمایشگر لمسی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p، به همراه ۲ گیگابایت رم و دوربین ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود. این دستگاه همانند نوکیا ۶ از تراشه اسنپدراگون ۴۳۰ بهره می‌برد. این گوشی قیمتی برابر ۱۹۹ یورو خواهد داشت.

گوشی دیگر نوکیا با نام نوکیا 3 با قیمت ۱۴۹ یورو عرضه می‌شود، البته تاکنون اطلاعاتی در مورد مشخصات این گوشی ارائه نشده است.

گوشی بعدی نوکیا، نسخه‌ای مدرن از یک گوشی کلاسیک غیرهوشمند به نام ۳۳۱۰ است که برای اولین بار در سال ۲۰۰۰ ارائه شده بود. این گوشی کلاسیک برای سال ۲۰۱۷ به‌روزرسانی شده است، اما هنوز هم یک گوشی پایین‌رده‌ی غیر هوشمند محسوب می‌شود. این گوشی قیمتی برابر ۵۹ یورو خواهد داشت.

ظاهرا نوکیا قصد دارد روی بازار چین و اروپا تمرکز کند و هنوز مشخص نیست نوکیا این گوشی‌ها را در بازار آمریکای شمالی نیز عرضه کند.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *