جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مایکروسافت : نمایش زبان طراحی فلوئنت در ویندوز ۱۰

مایکروسافت در ویدئویی، جزئیات زبان طراحی فلوئنت در بروزرسانی پاییز ویندوز ۱۰ را به نمایش گذاشت.

 

 

مایکروسافت : نمایش زبان طراحی فلوئنت در ویندوز ۱۰

مایکروسافت زبان طراحی فلوئنت را پیش‌تر و در کنفرانس بیلد ۲۰۱۷ معرفی کرد. زبان طراحی جدید غول فناوری ردموند، تغییرات گسترده‌ای در رابط کاربری محصولات این شرکت به وجود خواهد آورد. اولین مرحله از کاربرد زبان طراحی فلوئنت با بروزرسانی پاییز کریترز ویندوز ۱۰ در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. البته تغییرات بیشتری در این راستا و در ادامه‌ی بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ عرضه خواهد شد. بخش عمده‌ای از تغییرات پیش‌ رو در بروزرسانی پاییز کریترز به کاربرد بیشتر و ماهرانه جلوه‌های مات و محو کردن بخشی از پنجره‌ها اختصاص دارد.

مایکروسافت تمامی تغییرات جدید رابط کاربری ویندوز ۱۰ را در ویدیویی به نمایش گذاشته است. این ویدیو به خوبی بهبود‌ و تأثیر زبان طراحی فلوئنت را نمایش می‌دهد؛ اما اطلاعاتی در خصوص تغییرات و بهبود‌های ویندوز ۱۰ در بروزرسانی‌های آینده در اختیار قرار نمی‌‌دهد.

زبان طراحی فلوئنت جایگزین زبان طراحی مترو خواهد شد که با معرفی ویندوز ۸، به‌طور رسمی رونمایی شد. فلوئنت در تمامی سیستم‌ عامل، نرم‌افزار‌، سرویس‌ و اپلیکیشن‌‌های مایکروسافت به کار گرفته خواهد شد. غول نرم‌افزار دنیای فناوری در توسعه‌ی زبان طراحی فلوئنت تمرکز خود را بر پنج مؤلفه‌ی نور، عمق، حرکت، متریال و مقیاس گذاشته است. انیمیشن‌های این زبان طراحی نیز حس پویا بودن پنجره‌ها و رابط کاربری را بیش از پیش به کاربران القا خواهند کرد.

انتظار تغییرات بیشتری در رابط کاربری ویندوز ۱۰ و در بروزرسانی جدید آن که در حال حاضر با کد رداستون ۴ شناخته می‌شود، داریم. این بروزرسانی برای عرضه‌ در ماه مارس سال آینده‌ی میلادی برنامه‌ریزی شده است. البته رداستون ۴ تنها بهبود‌هایی در بخش رابط کاربری نخواهد داشت و کورتانا با بررسی تاریخچه‌ی جستجو و عملکرد کاربران، عادات و علایق آن‌ها را می‌شناسد و در نتیجه پیشنهاد‌های بهتری ارائه می‌دهد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *