جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نمایشگاه الکامپ 22

بیست و دومین نمایشگاه الکامپ صبح امروز ۲۵ آذرماه با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی و سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری افتتاح شد.

نمایشگاه الکامپ 22
الکامپ امسال با حضور بیش از ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی در مساحتی ۲۵ هزار متر مربعی در ۱۴ سالن و فضای باز نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و تا ۲۸ آذرماه ادامه دارد.

در این نمایشگاه، ۳۳۶ شرکت داخلی، ۸۶ شرکت خارجی از ۱۸ کشور و ۲۵۰ شرکت نوپا(استارتاپ) حضور دارند که رشد چشم‌گیری نسبت به سال گذشته داشته است. بسیاری از متقاضیان حضور در الکامپ به علت نبود فضای نمایشگاهی، موفق به شرکت در الکامپ ۲۲ نشدند.

مطابق سال گذشته از شرکت‌های نوپا در این نمایشگاه حمایت صورت گرفت و با توجه به این‌که سال گذشته یک سوم سالن ۱۸ به ۸۰ شرکت نوپا اختصاص یافت، امسال که ۵۵۰ تقاضا برای این شرکت‌ها وجود داشته است، کل سالن ۱۸ را در اختیار شرکت‌های نوپا است.

همچنین، امسال برای اولین بار شرکت‌های بازی‌سازی در قالب الکام‌گیمز حضور دارند و دولتی‌ها نیز فضایی بیش از ۶۰ درصد سال گذشته، پرقدرت در الکامپ ۲۲ فعال خواهند بود. بسیاری از کشورها قرار است هیئت‌های علمی و تجاری خود را برای بازدید از نمایشگاه الکامپ روانه تهران کنند. در اولین روز این نمایشگاه، هیئت ۶۰ نفره‌ای از کشور مالزی از الکامپ ۲۲ بازدید خواهد کرد.

سیستم رجیستری مطابق با استانداردهای بین‌المللی از طریق اینترنت و اپلیکیشن موبایل، تهیه فیلم از وقایع نمایشگاه و پخش آن در شبکه‌های اجتماعی، وجود سرویس‌دهنده‌های الکترونیکی حمل‌ونقل و ۳۰ دستگاه‌های اتوبوس رایگان از میدان بزرگ شهر برخی از خدمات آماده شده برای رفاه حال بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ امسال است.

به علاوه، یک نرم‌افزار برای نمایشگاه الکامپ عرضه شده است که بازدیدکنندگان می‌توانند نقسه سالن‌ها و غرفه‌های را مشاهده کرده و به دنبال موضوع‌ها و شرکت‌های دلخواه خود در نمایشگاه بگردند. این نرم‌افزار را از روی لینک زیر دریافت کنید:

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *