جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ارائه نسل دوم گوشی‌های اندروید وان

پیش از این اخبار زیادی پیرامون شرکت گوگل و نسل دوم گوشی‌های هوشمند اندروید وان منتشر شده بود. براساس این اخبار گوگل قصد داشت نسل دوم گوشی‌های اندروید وان را در هند رونمایی و عرضه کند. به‌تازگی گوشی هوشمند Pixel V1، جدیدترین گوشی هوشمند اندروید وان با همکاری دو جانبه میان شرکت‌های مدیاتک و Lava طراحی و تولید شده است.

ارائه نسل دوم گوشی‌های اندروید وان


شرکت هندی Lava در این گوشی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت 720p استفاده کرده است. توان پردازشی این گوشی از طریق یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی تامین می‌شود. در این گوشی از 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا بهره گرفته شده است.
از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی باید به یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی مجهز به سنسور BSI، دیافراگم f/2.0 و فلش LED برای ثبت تصاویر با کیفیت و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی که لنز آن کیفیت تصاویر ثبت شده را به رزولوشن یک عکس ثبت شده با دوربین 8 مگاپیکسلی ارتقا می‌دهد.
سیستم‌عامل اولیه این گوشی اندروید 5.1.1 لالی‌پاپ است که قابلیت به‌روزرسانی به اندروید جدید را دارد. شرکت هندی Lava در این گوشی از یک باتری 2650 میلی‌آمپر ساعتی بهره گرفته است. این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت و اینترنت 3G را دارد. گوگل قیمت 177 دلار را برای جدیدترین گوشی هوشمند از نسل دوم اندروید وان در نظر گرفته است.

ارائه نسل دوم گوشی‌های اندروید وان1

پیش از این، گوگل نسل اول گوشی‌های هوشمند اندروید وان را سال 2014 در هند معرفی کرد. این سری از گوشی‌های اندروید وان در سه مدل طراحی و تولید شده‌ بودند. از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی‌ها باید به صفحه نمایش 4.5 اینچی با رزولوشن 854×480، چیپ‌ست مدیاتک 1.3 گیگاهرتزی، پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A7، یک گیگابایت رم و 4 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا اشاره کرد. یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی، باتری 1700 میلی‌آمپری و قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت از دیگر مشخصات اصلی این گوشی‌ها به‌شمار می‌روند.

ارائه نسل دوم گوشی‌های اندروید وان2
یکی از واقعیت‌های شناخته شده در کشور هند کم بودن تقاضا برای خرید و استفاده از گوشی‌های اندرویدی است. از دلایل اصلی این موضوع می‌توان به در دسترس نبودن این گوشی‌ها در بازارهای هند اشاره کرد. این در حالی است که گوگل با معرفی نسل اول گوشی‌های‌ هوشمند اندروید وان در هند دسترسی به این سیستم‌عامل را آسان‌تر کرده است

منبع:دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *