جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه 32 گیگابایت آیفون 6 با رنگ خاکستری وارد بازار می‌شود

آیفون ۶ اولین گوشی از سری ایفون بود که طراحی جدید اپل را به همراه داشت و در زمان معرفی سر و صدای زیادی به پا کرده بود. این گوشی در سه نسخه ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی تولید شده بود و خبری از نسخه ۳۲ گیگابایت نبود. اما به تازگی اپل نسخه‌ای از آیفون ۶ را با طرفیت ۳۲ گیگابایت تولید کرده که به زودی وارد بازار می‌شود.

نسخه 32 گیگابایت آیفون 6

هفته گذشته در خبری اعلام شده بود که Taiwan Mobile نسخه طلایی آیفون ۶ با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت را عرضه کرده است که با نام آیفون (۲۰۱۷) ۶ شناخته می‌شود. این مدل توسط اپل عرضه نشد و در اپل استور و فروشگاه آنلاین این شرکت هم در دسترس نیست.

تایوان موبایل این گوشی را به قیمت ۴۳۵ دلار می‌فروشد که به طور پیش فرض iOS 10 را اجرا می‌کند در حالی که نسخه اصلی آیفون ۶ در زمان عرضه از iOS 8 استفاده می‌کرد اما حالا آیفون (۲۰۱۷) ۶ در رنگ خاکستری فضایی تولید شده که هفته آینده در بلاروس و در فروشگاه i-Store شهر مینسک در دسترس قرار می‌گیرد.

اما بر خلاف نسخه‌ای که در تایوان عرضه شده، نسخه اروپایی ۵۲۲ دلار قیمت گذاری شده است، البته این قیمت می‌تواند بسیاری از کاربران را به خرید آیفون ۶ جدید ترغیب کند زیرا در حال حاضر قیمت نسخه رفرش شده آیفون ۶ برابر ۶۲۶ دلار و آیفون ۶ اس برابر با ۷۹۸ دلار است.

با توجه به این که اپل درباره آیفون ۶ جدید هیچ اظهار نظری نکرده و این مدل در فروشگاه‌های رسمی این شرکت وجود ندارد، می‌توان این طور استنباط کرد که کوپرتینویی‌ها برنامه مشخصی برای عرضه این نسخه در سطح جهانی ندارند یا حداقل در حال حاضر هنوز به این تصمیم نرسیده‌اند.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *