جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه 2017 گوشی های گلکسی J3، گلکسی J5 و گلکسی J7 معرفی شدند

سامسونگ از نسخه 2017 گوشی‌های هوشمند سری گلکسی جی به نام‌های گلکسی جی 3 نسخه 2017، گلکسی جی 5 نسخه 2017 و گلکسی جی 7 نسخه 2017 رونمایی کرد.

نسخه 2017 گوشی های گلکسی

پس از ماه‌ها انتشار شایعات و اخبارهای مختلف، سامسونگ در نهایت از مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های سری گلکسی جی رونمایی کرد. محصولات جدید سامسونگ مانند نسخه‌های پیشین از قدرت سخت‌افزاری بالایی برخوردار هستند و در میان محصولات مقرون به‌صرفه قرار می‌گیرند.

هر سه تلفن هوشمند جدید سامسونگ از بدنه فلزی برخوردار هستند و از عملکرد بهینه، دوربین توانمند و قابلیت‌های به‌روز شده‌ی دیگر بهره می‌برند. گربن ون والت‌میر، مدیر بخش بازاریابی سامسونگ موبایل در هلند گفته است که سری گلکسی جی کمپانی از فروش بسیار خوبی در اروپا برخوردار هستند.

کمپانی کره‌ای معتقد است که طراحی جدید و تکنولوژی استفاده‌شده در سری گلکسی جی، نه‌تنها می‌تواند رضایت کاربران قدیمی این سری را جلب کند؛ بلکه برای کاربران جدید نیز جذاب خواهد بود.

قدرتمندترین گوشی معرفی‌شده، گلکسی جی 7 نسخه 2017 نام دارد که از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی و پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز بهره می‌برد. محصول جدید سامسونگ مجهز به ۳ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است و از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، مودم LTE Cat.6، باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعت و سیستم‌عامل اندروید 7.0 بهره می‌برد.

گوشی بعدی، گلکسی جی 5 نسخه 2017 نام دارد که مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و پنل سوپر آمولد است. در این تلفن هوشمند از پردازنده‌ای با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی استفاده شده است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری گلکسی جی 5 نسخه 2017 می‌توان به باتری باظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل اندروید نوقا اشاره کرد.

آخرین محصول معرفی‌شده‌ی سامسونگ، گلکسی جی 3 نسخه 2017 نام دارد. در این تلفن هوشمند از نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی و پنل TFT استفاده شده است. گلکسی جی 3 نسخه 2017 از پردازنده‌ای با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

در پشت این محصول از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در جلو از دوربین ۵ مگاپیکسلی استفاده شده است. از مشخصات دیگر گوشی جدید سامسونگ می‌توان به باتری با ظرفیت ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره کرد.

گلکسی جی 5 نسخه 2017 اواخر ماه ژوئن به قیمت ۲۷۹ یورو در اروپا عرضه می‌شود. گلکسی جی 7 نسخه 2017 به قیمت ۳۳۹ یورو در ماه جولای و گلکسی جی 3 نسخه 2017 به قیمت ۲۱۹ یورو در ماه آگوست وارد بازار خواهد شد. هنوز قیمت محصولات سامسونگ در بازارهای دیگر دنیا مشخص نشده است.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *