جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه چهارم پیش‌نمایش اندروید N

گوگل اینک چهارمین نسخه از پیشنمایش اندروید N را منتشر کرده است. با این حال هنوز نام نهایی نسخه بعدی سیستم عامل اندروید اعلام نشده است و کماکان نوتلا اصلی‌ترین گزینه برای نامیدن آن خواهد بود.

نسخه چهارم پیش‌نمایش اندروید N

به هر حال در نخستین نگاه به نظر نمی‌رسد که ویژگی‌های جدیدی به این نسخه اضافه شده باشد؛ اما اتفاق خوبی در پیشنمایش اندروید N برای توسعه دهندگان اپلیکیشن‌ها رخ داده است. گوگل در این نسخه از ای پی آی‌های تازه‌ای استفاده کرده است که توسعه دهندگان را قادر می‌سازد تا به تمامی ویژگی‌های اندروید N دسترسی داشته باشند.

گوگل برای نخستین بار پیشنمایش اندروید N را قبل از کنفرانس Google I/O 2016 در اختیار توسعه دهندگان خود قرار داد. در گذشته معمولاً این کمپانی طی کنفرانس مربوط به توسعه دهندگان خود از پیشنمایش سیستم عامل خود پرده برداری می‌کرد. با این حال آن‌ها در کنفرانس گوگل آی/او امسال اعلام کردند که پیشنمایش اندروید N به مرزی از آمادگی رسیده است که حتی برای استفاده روزانه کاربران عادی نیز مناسب است. به همین دلیل اکثر گوشی‌های هوشمند مدرن نکسوس می‌توانند این پیشنمایش‌ها را دریافت و نصب کنند.

نسخه چهارم پیشنمایش اندروید N به توسعه دهندگان این امکان را خواهد داد تا با استفاده از یک ای پی آی جدید به نام API 24 برای اپلیکیشن‌های خود به‌روزرسانی های آزمایشی را نیز در فروشگاه گوگل پلی قرار دهند. گوگل اعلام کرده که این یک حرکت مثبت برای توسعه دهندگان خواهد بود که منجر به نظرسنجی مناسب در بین کاربران این اپلیکیشن‌ها خواهد شد.

چهارمین نسخه از پیشنمایش اندروید N هم اکنون در اختیار دستگاه‌های نکسوس 6، نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی، نکسوس 9 و نکسوس سی قرار گرفته است.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *