جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه ویژه اسکایپ برای سازمان ها

زمانی که مایکروسافت در اواسط ماه مارس برای نخستین بار پیش‌نمایش ابزار ارتباطی Skype for Business را عرضه کرد، مقامات این شرکت پیش‌بینی کردند کلاینت، سرور و سرویس‌های جدید مربوط به آن آپریل ۲۰۱۵ به صورت رسمی در اختیار سازمان‌ها قرار خواهد گرفت.

نسخه ویژه اسکایپ برای سازمان ها

مدیران ارشد مایکروسافت این هفته تاریخ دقیق‌تری برای عرضه نسخه نهایی Skype for Business مشخص کردند.

در بیانیه جدید این شرکت گفته شد که ۱۴ آپریل همزمان با به‌روزرسانی ماهانه مجموعه نرم‌افزاری Office، سیستم Skype for Business به عنوان بخشی از به‌روزرسانی برای ابزار جامع Lync عرضه خواهد شد.

مایکروسافت در این خصوص روی وبلاگ رسمی خود توضیح داد که مدیران IT در سازمان‌ها به کمک این ابزار ارتباطی می‌توانند کنترل کامل را در اختیار بگیرند تا زمان و نحوه به‌روزرسانی Skype for Business برای هر یک از کاربران به صورت جداگانه مشخص شود.

نسخه ویژه اسکایپ برای سازمان ها2

کاربرانی که هم‌اکنون از سیستم Lync Online در مجموعه‌های نرم‌افزاری Office 365 ProPlus، Office 365 Business Premium یا Office 2013 استفاده می‌کنند، با انجام آخرین به‌روزرسانی متوجه خواهند شد که Skype for Business جایگزین سیستم کلاینت Lync می‌شود.

یکی از سخنگویان مایکروسافت در این خصوص توضیح داد که سیستم Skype for Business اواخر ماه می به صورت عمومی برای تمام مشتریان این شرکت عرضه خواهد شد.

مایکروسافت همچنین قصد دارد اواخر ماه می به صورت خودکار سیستم Lync Online Service را برای در اختیار گرفتن Skype for Business به‌روز کند.

منبع: ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *