جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه فروشگاه خانوادگی گوگل پلی

اواخر سال گذشته گوگل برای اولین بار امکان اشتراک گذاری برنامه‌های خریداری شده با اعضای خانواده را فراهم کرد و اولین بار این طرح در برنامه گوگل پلی موزیک مشاهده شد که کاربران قادر بودند با پرداخت ماهانه 14.99 دلار به صورت خانوادگی از این سرویس پخش آنلاین موسیقی استفاده کنند. اما اکنون به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد این امکان را گسترش دهد و امکان اشتراک فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی، کتاب‌ها و برنامه‌ها را برای کاربران خود فراهم کند.

نسخه فروشگاه خانوادگی گوگل پلی

طرح خانوادگی گوگل به شما اجازه می‌دهد تمام برنامه‌ها و فایل‌های خریداری شده را با 5 نفر از اعضای خانواده خود به اشتراک بگذارید، اگرچه موسیقی‌های خریداری شده جایی در این طرح ندارند. همچنین «مدیر» خانواده می‌تواند مشخص کند که سایر اعضای خانواده به چه فایلی دسترسی داشته باشند و چه فایلی از دید آن‌ها پنهان بماند.

Gizmodo می‌گوید این طرح از امروز به گوگل پلی اضافه شده است اما طبق بررسی‌های انجام شده هنوز هیچ کدام از اکانت های گوگل پلی به این ویژگی مجهز نشده‌اند. اگرچه این امری طبیعی است و گوگل معمولاً ویژگی‌های جدید را به آرامی برای عموم عرضه می‌کند بنابراین باید منتظر باشیم تا این ویژگی در دسترس تمام کاربران قرار بگیرد.

صرف نظر از اینکه این طرح جدید چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، اضافه شدن این ویژگی به گوگل پلی این برنامه را بیش از پیش به اپلاستور شبیه می‌کند چراکه اپل استور نیز چند سال پیش قابلیت اشتراک گذاری خانوادگی را در دسترس کاربران خود قرار داد و کاربران iOS در حال حاضر می‌توانند برنامه‌ها، فیلم‌ها، سریال‌ها، کتاب‌ها و همینطور موسیقی‌های خریداری شده (این بزرگترین تفاوت گوگل پلی با اپل استور خواهد بود) را با خانواده خود قسمت کنند.

 

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *