جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه جدید سیستم عامل iOS

قرار است 13 ژوئن، رویداد (Worldwide Developers Conference (WWDC توسط شرکت اپل در سانفرانسیسکو برگزار شود. انتظار می رود در این رویداد آخرین نسخه سیستم عامل iOS، به روزرسانی های WatchOS و tvOS و احتمالا یک نسخه جدید از OS X یا MacOS رونمایی شود.

نسخه جدید سیستم عامل iOS


با وجود این که رویداد WWDC بیش از سایر رویدادهای اپل، بر توسعه دهندگان تمرکز دارد، معمولا نسخه های جدید نرم افزارهای اپل برای اولین بار در این رویداد معرفی می شوند.
در این رویداد توسعه دهندگان و کاربران عادی فرصت کسب اطلاعات درباره نسخه جدید سیستم عامل OS X را به دست می آورند. اگر این سیستم عامل با رویه سابق نامگذاری شود با عنوان OS X 10.12 عرضه خواهد شد، اما اگر چنانکه گفته می شود، اپل شیوه نامگذاری خود را تغییر دهد، احتمالا با عنوان MacOS 12 از آن رونمایی می شود.
همچنین انتظار می رود دراین رویداد از سخت افزارهای جدید نیز رونمایی شود. با وجود این، با توجه به عرضه نسخه جدید MacBook در هفته گذشته، مطمئنا در رویداد WWDC خبری از این لپ تاپ نخواهد بود.
نسخه جدید MacBook فقط دارای یک ورودی هدفون و یک پورت USB-C چندمنظوره برای اتصال سایر تجهیزات است. پردازنده آن نیز دستخوش تغییراتی شده که در کنار افزایش سرعت حافظه و سیستم گرافیکی جدید، منجر به افزایش سرعت نسل جدید این لپ تاپ شده اند.

منبع ایرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *