جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه تازه رام دستکاری شده Paranoid Android با قابلیت های جدید منتشر شد

رام «Paranoid» در کنار «cyanogenmod» به عنوان یکی از محبوب ترین نسخه های دستکاری شده سیستم عامل اندروید شناخته می شود. حال بعد از مدت ها انتظار نسخه ۲۰۱۷ این رام با قابلیت های جدید و پشتیبانی از چند موبایل مطرح منتشر شده است.

 Paranoid Android

بار دیگر در «Paranoid Android 2017» شاهد بازگشت ویژگی های منحصر به فرد رابط کاربری «Pie UI» از جمله تجمیع مدیریت میانبرها در پایین نمایشگر هستیم. در ادامه می توانید فهرستی از مهمترین قابلیت های تازه این توزیع از اندروید را ملاحظه کنید.

Color Engine
On-the-spot controls
Immersive mode
Paranoid OTA (Updates)
Battery styles
Advanced Power dialog
Recents app locking
Quick pull-down
Substratum support
Enhanced kernel + control

این فهرست مشابه فهرست قابلیت های ارائه شده روی نسخه 6.0.2 اندروید برای موبایل وان پلاس ۲ است، گرچه برخی موارد نیز به آن اضافه شده است. از جمله این موارد می توان به جایگزینی «Theme Engine» با «Color Engine» اشاره کرد که با بهره گیری از آن می تواند ظاهر و رنگ بندی رابط کاربری را به طور کامل و به دلخواه دستکاری و مدیریت نمود.

برخی از ویژگی های جدید این رام به طور اختصاصی برای موبایل های وان پلاس در نظر گرفته شده است
علاوه بر این ها، نسخه ۲۰۱۷ رام Paranoid برخی ویژگی های اختصاصی را برای موبایل کمپانی وان پلاس به ارمغان خواهد آورد. از جمله این موارد می توان به قابلیت مدیریت حرفه ای دکمه های کنترلی مجازی، مدیریت ژست های حرکتی، پشتیبانی از اسلایدر هشدار و بهبود عملکرد حسگر اثر انگشت و دوربین اشاره کرد.

تیم پارانوید مدعی است که کیفیت تصاویر پردازش شده در نسخه جدید سیستم عاملشان، بسیار بالاتر از نمونه های پردازش شده در نسخه اصلی اندروید گوگل است.

در حال حاضر می توان Paranoid Android 2017 را روی موبایل های پیکسل گوگل، وان پلاس 3 و وان پلاس 3T و همچنین نکسوس های 5X و 6P نصب کرد. همچنین اعلام شده که تیم سازنده در حال تست رام مذکور روی نکسوس 5 و مدل های قدیمی تر موبایل های وان پلاس است و احتمالاً در آینده فهرست دستگاه های پشتیبانی کننده طولانی تر خواهد شد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *