جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


استفاده از نسخه بتای موجود در دامنه Docs.com

مایکروسافت با بروزرسانی سرویس مبتنی بر وب اشتراک گذاری اسناد خود، امکان استفاده عمومی از نسخه بتای این سرویس را برای عموم کاربران فراهم آورده است.

این سرویس که روی دامنه Docs.com قرار دارد امکان اشتراک گذاری فایل های Office Mix ،PDF ،Excel ،PowerPoint ،Word و حتی Sway را در اختیار کاربران قرار می دهد.

استفاده از نسخه بتای موجود در دامنه Docs.com

کاربر می تواند این فایل ها را از روی کامپیوتر یا حساب OneDrive خود روی سایت Docs.com بارگذاری کرده و محتوای موجود در آن را به شکل جاسازی شده در یک صفحه وب؛ و یا با استفاده از لینک مستقیم با دیگران اشتراک گذاری کند. علاوه بر این امکان ساخت مجموعه از فایل ها و اشتراک گذاری این مجموعه ها نیز وجود دارد.

به دلیل اینکه از سال ۲۰۱۰ سرویس مشابهی با نام Docs for Facebook در آزمایشگاه های Fuse مایکروسافت در دست توسعه بود ممکن است تصویر کنید سرویس فعلی بر پایه آن بنا شده است، اما حقیقت آن است که سرویس فعلی به شکل کاملا مستقل از صفر و توسط تیم دیگری توسعه یافته.

این سرویس در ماه مارس میلادی به شکل بتای خصوصی عرضه شد و اخیرا نیز امکان آزمایش عمومی آن برای کاربران با استفاده از حساب کاربری مایکروسافت فراهم شده است. همچنین گفتنیست سازنده در حال حاضر اپلیکیشنی برای استفاده از سرویس فوق ارائه نکرده و برای بکار گرفتن آن لازم است از طریق وب سایت Docs.com اقدام نمایید.

منبع:microsoft-news

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *