جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه ابری سیستم عامل ویندوز به‌زودی معرفی می‌شود

مایکروسافت دعوتنامه رسمی خود برای خبرنگاران و دیگر مهمانان ویژه را طی چند روز آینده ارسال می‌کند. قرار است این شرکت کنفرانس ویژه «بهار» را برگزار کند و در آن از نسخه ابری سیستم عامل مایکروسافت موسوم به Windows Cloud و نسل جدید سیستم Surface رونمایی شود.

نسخه ابری سیستم عامل ویندوز

به گزارش وب‌سایت Zdnet، کنفرانس بهار مایکروسافت با نام Bespin شناخته می‌شود و منابع آگاه اعلام کردند شرکت مذکور در ماه مه آن را اجرا می‌کند. عبارت Bespin در اصل نام یک سیاره در سری فیلم‌ها و کتاب‌های تخیلی «جنگ ستارگان» است. در این داستان «شهر ابری» در سیاره Bespin واقع شده است.

«کاسیم کتفی» یکی از کارشناسان مرکز Numerama.com بر اساس آخرین شایعات دریافتی اعلام کرد که اخبار موثقی را در مورد برگزاری کنفرانس Bespin در ماه می شنیده است.

سیستم عامل Windows Cloud ویرایش جدید از سیستم عامل ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود که در نخستین گام برای انجام آزمایش‌های بیشتر در اختیار اعضای گروه Windows ۱۰ Creators Update قرار می‌گیرد. ولی مدیران مایکروسافت هنوز هیچ خبری رسمی در این زمینه منتشر نکرده‌اند.

خبرگزاری ZDNet در ماه ژانویه از سال جاری میلادی اعلام کرده بود که Windows Cloud بر خلاف نام خود وابستگی‌های اندکی به فضای پردازش ابری دارد. یکی از افرادی که این سیستم عامل را مورد آزمایش قرار داده بود تایید کرد که Windows Cloud نسخه ساده شده ویندوز ۱۰ محسوب می‌شود و می‌تواند روی اپلیکیشن Unified Windows Platform موسوم به UWP هم نصب شود.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *