جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نرم افزار انتخاب رشته کنکوری ها

معاون فنی و آماری سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات نرم افزار انتخاب رشته مجازی برای کنکور سراسری سال ۹۴ را اعلام کرد.

احسان جمالی امروز در نشست خبری اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری سال ۹۴ در محل سازمان سنجش افزود: راهنمای انتخاب رشته و نرم افزار انتخاب رشته به داوطلبان کمک می کند که بتوانند شانس قبولی خود را تخمین بزنند.

نرم افزار انتخاب رشته کنکوری ها

جمالی خاطرنشان کرد: این نرم افزار حاوی اطلاعات مهمی است که بر اساس آخرین تغییرات، شرایط و ضوابط کنکور و پذیرش دانشگاه ها تدوین شده است. در این نرم افزار داوطلبان سال جاری با سال ۹۳ مقایسه شده اند و افراد می توانند نمرات خود را با سال های گذشته مقایسه کنند.
وی افزود: داوطلبان می توانند دوره های مختلف، دانشگاهها، رشته ها و پذیرش با آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی را جستجو کنند و امکان قبولی در هر رشته را بر اساس گزینه های خیلی کم، کم، متوسط، زیاد و خیلی زیاد مشاهده کنند. همچنین می توانند از طریق اینترنت مکان و جزئیات رشته خود را مشاهده کنند.
معاون فنی و آماری سازمان سنجش درباره انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی گفت: جزئیات انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی در رشته هایی که پذیرش با آزمون دارد تا پایان هفته اعلام می شود و داوطلب بر اساس کدی که از سوی سازمان سنجش به داوطلب داده شده است، می تواند انتخاب رشته خود را در این رشته ها انجام دهد.
وی گفت: جزئیات رشته ها و ظرفیت ها هنوز مشخص نیست و پس از اعلام دانشگاه آزاد، داوطلبانی که در کنکور شرکت کرده اند می توانند رشته های با آزمون دانشگاه آزاد را انتخاب کنند.

منبع:مهر

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *