جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نحوه ذخیره تصاویر پروفایل در اینستاگرام

گاهی عکس پروفایل دوستانتان در اینستاگرام، شما را وسوسه به دیدن سایز اصلی آن می‌کند. این مقاله را بخوانید!

نحوه ذخیره تصاویر پروفایل در اینستاگرام
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تصویر پروفایل اینستاگرام دوستانتان را در اندازه اصلی دیده و یا ذخیره کنید. در این مطلب دو روش ساده را برای دریافت عکس پروفایل در اندازه اصلی ذکر خواهیم کرد.


تصویر پروفایل اینستاگرام برخلاف پیام‌رسان‌هایی مثل واتس‌اپ و تلگرام یا شبکه‌های اجتماعی دیگر مثل فیس‌بوک یا توییتر قابلیت بزرگنمایی را به صورت عادی ندارد. اما برای هر کاری روشی وجود دارد و این محدودیت اینستاگرام را نیز می‌توان دور زد! شاید روش پیشنهادی شما مراجعه به وب‌سایت اینستاگرام و ذخیره تصاویر پروفایل از آن‌طریق باشد اما حتی در این روش هم تصویر در اندازه کوچک ذخیره خواهد شد. برای این‌کار دو راه بهتر پیش رو دارید:

 
روش اول – دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام با استفاده از وب‌سایت InstaDP
ساده‌ترین روش برای نمایش و دانلود تصویر پروفایل اینستاگرام استفاده از وب‌سایت InstaDP است. پس از مراجعه به وب‌سایت www.instadp.com تنها کاری که باید انجام دهید وارد کردن نام کاربری اینستاگرام فرد مورد نظر و فشردن دکمه View DP است. به همین سادگی وب‌سایت برای شما تصویر پروفایل فرد مورد نظر را در اندازه اصلی بارگذاری خواهد کرد که می‌توانید با لمس اولین تصویر آن را در بزرگ‌ترین ابعاد مشاهده کرده و در صورت تمایل ذخیره کنید.نحوه ذخیره تصاویر پروفایل در اینستاگرام 2

دقت کنید که گاهی اوقات افراد تصاویر با ابعاد کوچک را برای پروفایل خود انتخاب می‌کنند که در این صورت همان تصویر کوچک برای شما نمایش داده خواهد شد.

روش دوم – استفاده از اپلیکیشن اندرویدی InstaDP
اگر دوست ندارید برای هر بار استفاده از این سرویس وارد مرورگر و وب‌سایت InstaDP شوید می‌توانید اپلیکیشن آن را نیز برای گوشی‌های اندرویدی دانلود و نصب کنید. البته این اپلیکیشن در نسخه آزمایشی قرار داشته و تنها وب‌سایت را برای شما بارگذاری می‌کند. به هر حال استفاده از این اپلیکیشن نیز کاملاً مشابه روش اول خواهد بود.
منبع: ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *