جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نحوه انتقال صوت به ایرپاد در آیفون7

آیفون 7؛ پرچم‌دار جدید شرکت اپل برای سال 2016 که در این مدت شایعات زیادی در مورد آن شنیده‌ایم، در ماه آینده رونمایی می‌شود. ما بر این باور هستیم که iPhone 7 مجهز به دوربین دوگانه، فاقد جک 3.5 و دارای کمی بهبود طراحی نسبت به نسل ششم است. حذف جک صوتی 3.5 میلیمتری یکی از پر بحث‌ترین موارد این لیست کوتاه از تغییرات نسل جدید است. به گفته منابع مختلفی آیفون 7 در مقابل نفوذ آب مقاوم‌تر شده و ضخامت آن نیز مقداری کاهش یافته است. اینکه همراه آیفون 7 یک هدفون بلوتوثی ارائه می‌شود یا یک تبدیل، هنوز هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. امروز یک سری اطلاعات مفید در رابطه با این موضوع منتشر شده است

نحوه انتقال صوت به ایرپاد در آیفون7

آیا اپل در حال توسعه چیپ بلوتوث کم مصرف است؟ آیا این چیپ همراه آیفون 7 عرضه می‌شود؟
هنگامی که تکنولوژی جدیدی ظهور می‌کند، اپل به استفاده به موقع از آن مشهور است؛ یکی از این موارد می‌تواند ایرپاد بی‌سیم برای آیفون 7 باشد. این در حالی است که اغلب شایعات خبر از معرفی تبدیل پورت لایتینگ به جک 3.5 برای این اسمارت‌فون می‌دهند، چنین چیزی نمی‌تواند به خوبی جای خالی این پورت محبوب را پر کند. در حال حاضر منابع دیگری اعلام کرده‌اند که اپل به قدرت در حال تلاش برای توسعه یک چیپ بلوتوث است.

این بخش از تلاش‌های سخت‌افزاری اپل، در جهت خودکفایی بیشتر در تولید قطعات محصولات مختلف است؛ هم اکنون تنها تعداد کمی از قطعات آیفون‌ها در مجموعه شرکت‌های اپل تولید می‌‌شود. در سال 2013 کوپرتینویی‌ها برای دستیابی به این هدف، استارت آپ Passif فعال در زمینه نیمه‌هادی‌ها را خریداری کردند و امیدوار بودند بتوانند اولین چیپ تولیدی خود را در آیفون 5 به کار ببرند. اما متاسفانه به این هدف دست نیافتند و آیفون 5S اولین اسمارت‌فونی است که از چیپ تولید شده توسط اپل بهره می‌برد.

نحوه انتقال صوت به ایرپاد در آیفون7 -1

منابع دیگری نیز گزارش کرده‌اند که اپل هم اکنون نمونه‌های اولیه از ایرپادهای بلوتوثی خود را ساخته است و به نظر می‌رسد اپل توانسته به این فناوری دست پیدا کند. اما اینکه چگونه و در چه زمانی آن را در قالب یک محصول نهایی معرفی می‌کند، هنوز مشخص نشده، اما ما فکر می‌کنیم بهترین زمان برای معرفی آن درست همراه با رونمایی از آیفون 7 است. در کنار ارتقاءهای کوچک مانند مقاوم سازی بیشتر در مقابل نفوذ آب، انتقال خطوط آنتن به لبه‌های بالایی برای ایجاد ظاهر یک‌دست در پشت گوشی و به کار گیری دو دوربین در عقب، ارائه یک هدفون بی‌سیم عالی می‌تواند انگیزه لازم برای خرید آن را ایجاد کند. نکته دیگر این که در محصولات امسال، صفحه‌نمایش هیچ‌گونه بهبودی را نسبت به سال قبل دریافت نخواهند کرد.

اما جالب‌ترین مبحث به پردازنده آیفون 7 یعنی A10 برمی‌گردد که در صورت هر گونه ارتقاء می‌تواند به موفقیت بیشتر اپل در فروش بیشتر کمک کند. شرکت سامسونگ نیز توانسته بسیاری از کاربران را با بکارگیری حسگر عنبیه چشم در نوت 7، به خود جذب کند و بنابراین امسال کار برای اپل بسیار سخت‌تر شده است؛ بیایید امیدوار باشیم که رونمایی امسال بهتر از دو سال گذشته باشد.
منبعwccftech

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *