جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ناپدید شدن بیت کوین ها

ارز مجازی هنگ‌کنگ با نام “مای‌کوین” که براساس پول مجازی بیت کوین در این کشور رواج یافته از فضای اینترنتی آن ناپدید شد.

ناپدید شدن بیت کوین ها

بالغ بر سه هزار سرمایه‌گذار از این نوع ارز مجازی برای تجارت و فعالیت‌های پرداختی خود در این کشور استفاده می‌کنند که البته هیچ تضمینی بر بازگشت سرمایه آنها به واسطه عدم نظارت بر انتشار این نوع پول، وجود ندارد.
کمپانی مربوط به انتشار این نوع پول بی‌پشتوانه اخیرا به سرمایه‌گذاران خود اعلام کرده کسانیکه مشتریان جدید برای این نوع پول جذب کنند از احتمال برنده شدن ماشین مرسدس بنز برخوردارند.
این ایمیل که به شکل اتومات و آفلاین برای تمامی اعضا ارسال شده، می‌تواند حاکی از اقدامات زنجیره‌ای این شرکت که از دسامبر کلید خورده است باشد.
دسامبر 2014 مرکز انتشار مای‌کوین سرمایه‌گذارانش را از خرج پول‌های مجازی‌شان منع کرد و استفاده را منوط به جذب سرمایه‌گذاران جدید دانست.
چنین اقداماتی به وضوح نشان می دهد که وضعیت این شرکت چندان مناسب نیست و علی‌رغم اینکه وضعیت تجارت طبق روال عادی برای تمامی تجار باید به شکل یکسانی باشد اما این مرکز تمامی سرمایه‌گذاران خود را با هشداری فوری تهدید کرده است.
ارائه جوائز ارزنده نیز به عقیده بسیاری از این سرمایه‌گذاران دامی جدید برای جذب سرمایه‌های بیشتر است و بعد از دریافت منابع جدید مالی، از پرداخت جوائز نیز سر باز خواهد زد.
اکنون سرمایه 42 هزار و 358 پوندی چند سرمایه‌گذار به شکلی کاملا بی‌دلیل از این فضا ناپدیده شده است.
در میان این افراد، کسانی نیز مانند پیر زن 81 ساله‌ای که با فروش خانه خود و سرمایه‌گذاری روی مای کوین توانسته است به سرمایه 33 هزار و 886 پوندی دست یابد نیز به چشم می‌خورد که اکنون حسابش صفر شده است.
این پیر زن می‌گوید که هیچ دلیلی برای صفر شدن حساب خود نمی‌بیند اما از طرف مرکز مای کوین گفته‌اند که او سرمایه‌اش را که یک ساله دو برابر شده بود از طریق قمار از دست داده است.
عدم نظارت و امنیت بر سر مای‌کوین در هنگ‌کنگ، این تجارت بیشتر شبیه اقدامات اقتصادی جعلی می‌نماید تا کسب‌وکار سالم؛ کااهش ارزش بیت کوین مدت‌هاست که شروع شده و رفته رفته دامنه آن در تمام کشورهای دنیا فراگیر می‌شود.

منبع:تسنیم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *