جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نام احتمالی اندروید O مشخص شد

اگر از دنبال کنندگان دنیای تلفن های همراه باشید، حتما از فرمول نامگذاری نسخه های اندروید مطلعید. هر نسخه یک خوراکی؛ از دونات و ماست یخ زده گرفته تا آب نبات ژله ای و جدیدترین آن، نوقا؛ حال شایعات از نام احتمالی نسخه بعدی این سیستم عامل می‌گویند.

 

از زمان کنفرانس I/O 2017 گوگل می‌دانیم که حرف اول نام نسخه بعدی اندروید، O خواهد بود. از همان زمان نیز گمانه زنی ها بر سر خوراکی هایی که حرف اولشان O است شروع شد و مهمترین آنها که تا به این لحظه به آن اعتقاد داشتیم، Oreo بود که نوعی کوکی شکلاتی است.

اما بررسی در کد نویسی آخرین نسخه پیش نمایش از اندروید O نشان می‌دهد که نه با این نوع کوکی، بلکه با Oatmeal Cookie که کوکی جوی دو سر است مواجه خواهیم بود. حداقل برای ما فارسی زبانان نام عجیبی است و نمی‌دانیم سایرین نیز از گذاشتن چنین نامی بر روی نسخه ای از یک سیستم عامل متعجب خواهند بود یا خیر! البته وقتی به نامهایی همچون کیک فنجانی و ماست یخ زده نگاه می‌کنیم، کوکی جوی دو سر چندان عجیب به نظر نمی‌رسد.

ماجرا بر سر این گمانه زنی تا حدی پیش می‌رود که برخی کاربران از دیدن چنین نامی در برخی اسلاید های نمایش داده شده در کنفرانس I/O 2017 گوگل نیز خبر داده اند.

وعده و وعید های بسیاری را در مورد بهبود های اندروید ۸ دریافت کرده ایم. موضوعاتی همچون قابلیت تصویر در تصویر یا سرعت بیشتر بازشدن نرم افزارها. حال باید منتظر ماند و دید که گوگل در اندروید ۸ چه آشی برای کاربرانش پخته است!]

 

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *