جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


میزو M5c معرفی شد

ساعاتی پیش، کمپانی چیی میزو از گوشی جدید خود، میزو ام 5 سی (Meizu M5c) رونمایی کرد. در ادامه، با مشخصات فنی، قیمت و سایر ویژگی های این محصول همراه ما باشید.

 

میزو M5c

همانطور که انتظار می‌رفت، امروز گوشی میان‌رده میزو ام 5 سی معرفی شد؛ اسمارت فونی با بدنه پلی‌کربناتی که در 5 رنگ سیاه، سفید، طلایی، قرمز، آبی و صورتی عرضه خواهد شد. وزن گوشی جدید میزو -به لطف بدنه‌ای سبک آن- تنها 135 گرم بوده و با ضخامت 8.3 میلیمتر، محصولی نسبتا باریک به شمار می‌رود.
مشخصات میزو ام 5 سی

موبایل میزو M5c به نمایشگری 5.0 اینچی با رزولوشن 720 پیکسل و پردازنده 4 هسته‌ای 1.3 گیگاهرتزی به همراه 2 گیگابایت رم مجهز شده است. عکس‌برداری اسمارت فون میان‌رده میزو با دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی پوشش داده شده که از الگوریتم زیباسازی ArcSoft برای بهتر شدن تصاویر سلفی بهره می‌برد. دوربین اصلی آن نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 دارد.
16 گیگابایت رم به عنوان حافظه اصلی میزو ام 5 سی به کار رفته که با توجه به دوسیم‌کارته بودن این محصول، شیار دوم می‌تواند هم به عنوان دومین سیم‌کارت و هم به عنوان کارت حافظه microSD استفاده شود.

نکته جالب دیگر درخصوص این موبایل این است که میزو M5c اولین محصول بین‌المللی کمپانی چینی میزو است که با رابط کاربری اختصاصی Flyme 6 روانه بازار خواهد شد. این پوسته از تکنولوژی هوش مصنوعی One Mind برای افزایش کارایی اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کند.
قیمت و جزییات عرضه

اگرچه میزو صحبتی از قیمت اسمارت فون جدید خود به میان نیاورده اما به احتمال نزدیک به یقین، هزینه مورد نیاز برای خرید میزو ام 5 سی کمتر از 275 دلار خواهد بود. بازار هدف جدیدترین گوشی هوشمند چینی‌ها، کشورهای استرالیا، بلژیک، برزیل، برونئی، کامبوج، چین، فرانسه، هنگ کنگ، هندوستان، ایتالیا، میانمار، نیوزیلند، روسیه، اسپانیا و اوکراین است.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *