جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


میزو و مدیاتک برای تسخیر بازار جهانی موبایل همکاری میکنند

شرکت میزو در فکر تسخیر بازار جهانی است. براساس توییت آرد بودلینگ، میزو در زمینه تکنولوژی تشخیص چهره سه‌بعدی فعالیت‌هایی انجام می‌دهد. براساس اخبار به‌دست‌آمده از توییتر، شرکت چینی میزو با همکاری شرکت تایوانی مدیاتک بهترین سنسور تشخیص چهره را به گوشی‌های هوشمند می‌آورند.

 

میزو و مدیاتک برای تسخیر بازار جهانی موبایل همکاری میکنند

البته جای تعجب ندارد چون میزو و مدیاتک سابقه همکاری‌های درخشانی دارند و در کنار هم محصولات بسیار خوبی را تولید کرده‌اند. یکی از نمونه‌های موفق همکاری میزو با مدیاتک، پرو 7 پلاس بوده که تنها گوشی هوشمند بازار قدرت گرفته از هلیو X30 است.

تکنولوژی تشخیص چهره در حال فراگیر شدن است و بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند به فکر اضافه کردن این قابلیت به محصولات خود هستند. این قابلیت بیومتریک جایگزینی برای سنسور اثرانگشت بوده و تولیدکنندگان در تلاش هستند تا فناوری تشخیص چهره را به‌اندازه حسگر اثر انگشت سریع و امن طراحی کنند.
اپل در حال حاضر سیستم تشخیص چهره را با عنوان فیس آی‌دی در آی‌فون 10 گنجانده و انتظار می‌رود سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی هوشمند تا سال آینده به این فناوری دست پیدا کنند.

آرد بودلینگ در حساب کاربری توییتر خود در رابطه با این همکاری میزو نوشته است: «ما با مدیاتک در ساخت تکنولوژی تشخیص چهره همکاری می‌کنیم تا آن را به گوشی‌های هوشمند بیاوریم. امیدواریم این تکنولوژی در سال 2018 ارائه شود.»

همان‌طور که اشاره شد، در توییت هم ذکر شده که این فناوری در سال 2018 عمومی می‌شود ولی هیچ‌گونه زمان دقیقی در آن ذکر نشده است. انتظار می‌رود این فناوری در پرچم‌داران به نمایش دربیاید و اولین پرچم‌داری که میزبان آن خواهد بود، ممکن است میزو پرو 8 باشد.

میزو سال 2017 را با موفقیت‌های زیادی پشت سر می‌گذارد. تولید پرو 7 و پرو 7 پلاس با صفحه‌نمایش ثانویه، قدم بزرگی در پیشرفت این شرکت بود. هم‌چنین برای اولین‌بار در اسمارت فون M6 Note از پردازنده اسنپدراگون استفاده شد. باید صبر کرد و دید میزو برای سال 2018 چه برنامه‌هایی دارد.

منبع : آی تی رسان

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *