جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


میانگین سرعت اینترنت در آمریکا

طی سه سال میانگین سرعتی که ISPها در اختیار کاربران آمریکایی گذاشتند از 12 تا 20 مگابیت در ثانیه به 50 تا 150 مگابیت در ثانیه افزایش یافت.

میانگین سرعت اینترنت در آمریکا
سرعت دسترسی به اینترنت خانگی در آمریکا همچنان رو به افزایش است و به دنبال درخواست هرچه بیشتر کاربران، اپراتورهای این کشور می‌کوشند خدمات بهتر و ارزان‌تری را در اختیار مردم قرار دهند.


در سپتامبر ۲۰۱۴ میانگین سرعت دانلود در آمریکا ۷۲ مگابیت در ثانیه بوده است که این رقم نسبت به سرعت ۳۷.۲ مگابیتی یک سال قبل رشد دو برابری را نشان می‌دهد.

بر اساس پنجمین گزارش سالانه «بررسی باند پهن آمریکا در خطوط ثابت اینترنتی» که کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا (FCC) منتشر کرده است، میانگین سرعت اینترنت این کشور طی سه سال گذشته رشد سه برابری را تجربه کرده است.

در این گزارش میانگین سرعت اینترنت از مارس ۲۰۱۱ تا سپتامبر ۲۰۱۴ با جزییات کامل بررسی شد و کارشناسان دریافتند در این دوره زمانی میانگین سرعت دسترسی آمریکایی به اینترنت با رشد سه برابری به ۳۱ مگابیت در ثانیه رسیده است.

در این دوره زمانی حداکثر سرعتی که مراکز ارایه‌دهنده خدمات اینترنتی در اختیار کاربران خود قرار دادند از ۱۲ تا ۲۰ مگابیت در ثانیه به ۵۰ تا ۱۵۰ مگابیت در ثانیه افزایش یافت.

«تام ویلر» مدیر مرکز FCC در این خصوص توضیح داد:‌ «این گزارش تایید می‌کند طی چند سال گذشته فناوری‌های مرتبط با خدمات اینترنتی تا چه اندازه پیشرفت کرده‌اند. بر این اساس می‌توان با اطمینان گفت بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ میلادی میانگین سرعت دسترسی به اینترنت در کشور آمریکا رشد ۳۰۰ درصدی را تجربه کرده است.»

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *