جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برند موتورولا قوی‌تر از گذشته باز می‌گردد!

بعد از خرید موتورولا از گوگل در سال ۲۰۱۴، لنوو تصمیم گرفت تا برند موتورولا را به‌تدریج محو کند. اما این کار برای چنین برندی که صفت مخترع تلفن‌های همراه را یدک می‌کشد سخت به‌نظر می‌رسید.

 موتورولا قوی‌تر از گذشته

اما به‌نظر ورق برگشت و استفاده‌ی لنوو از پیشوند «موتو» در گوشی‌های تولیدی‌اش نشان داده است که این شرکت درصدد احیای این برند است. هرچند نه به‌صورت کامل و مستقیم؛ بلکه با استفاده از این پیشوند که تداعی کننده‌ی نام کامل موتورولا است. این شرکت به‌خوبی درک کرده است که می‌تواند با استفاده از این نام و لوگوی معروف شرکت موتورولا روی گوشی‌های سری موتو، خودش را هم‌چنان به‌عنوان تولیدکننده‌ی دستگاه‌های موتورولا در جهان بشناساند و به‌واسطه‌ی همین اعتبار، فروش خوبی را تجربه کند.

اگر نگاهی به پرچم‌دار فعلی سری موتو، یعنی Moto Z Force بیندازید، نشانه‌های موجود از موتورولا روی آن همین نام موتو است که در بالای حسگر اثرانگشت قرار دارد و دیگری لوگوی موتورولا است که در پشت دستگاه حک شده است. حتی در تبلیغات تلویزیونی این دستگاه، سوالی با این مضمون از مخاطب پرسیده می‌شود: «آیا موتو هوشمندترین تلفن هوشمند را ساخته است؟». همین سوال نشان‌دهنده‌ای این است که شرکت لنوو قصد جدی برای استفاده از این برند در گوشی‌های تولیدی‌اش دارد.

سرچشمه‌ی این تصمیمات، تغییرات در درون لنوو است که مدیران این شرکت مدنظر خود دارند. بنابر صحبت‌های مدیر فروش این شرکت آقای یان هاکفِلدْت که روز گذشته منتشر شد، لنوو نه‌تنها در صدد بازگرداندن برند موتورولا به عرصه‌ی گوشی‌های هوشمند است، بلکه این بازگشت قدرتمندتر از همیشه خواهد بود. به گفته‌ی ایشان برند لنوو تقریباً در همه‌ی بازارها به جز بازار کشور هند درحال کم‌رنگ‌شدن است. در واقع این حرکت مثبتی است که از سوی شرکت لنوو انجام شده است تا بتواند فروش این شرکت را به‌واسطه‌ی اعتبار برند موتورولا افزایش دهد و تابه‌حال هم موفق بوده‌اند.

درنهایت طبق نقشه‌ی راهی که اخیراً از اهداف این شرکت به بیرون درز کرده است، لنوو قصد دارد تا گوشی‌های سری موتو را در ۵ رده‌ی Z، X، G، E و C راهی بازار کند که همگی دارای طراحی یکسانی خواهند بود و فقط در مشخصات و امکانات تفاوت خواهند داشت.

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *