جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تلویزیون همچنان مهم‌ترین ابزار مشاهده محتوای چندرسانه‌ای است

علیرغم استفاده روزافزون از گوشی و تبلت و رایانه برای مشاهده فیلم و سریال، تلویزیون‌ها هنوز برترین انتخاب بدین منظور هستند.

تلویزیون


به گزارش دیجیتال ترندز، بررسی‌های موسسه تحقیقاتی نیلسن در سه ماهه چهارم سال 2016 نشان می دهد بیش از 92 درصد از تمامی موارد مشاهده محتوای چندرسانه ای توسط بزرگسالان آمریکایی بالاتر از 18 سال از طریق صفحات تلویزیون صورت می گیرد.

بر همین اساس اگر چه روش های مشاهده فیلم و سریال بسیار متنوع تر از قبل شده، اما هنوز هم بیشتر مردم ترجیح می دهند پای تلویزیون های خود با نمایشگرهای بزرگ بنشینند و این نوع محتوا را ببینند.

تحقیقات نیلسن حاکیست 82 درصد افراد بالغ در آمریکا با تلویزیون فیلم و سریال می بینند و 10 درصد هم با استفاده از تلویزیون های متصل به اینترنت یا رایانه و … این کار را انجام می دهند.

تنها 5 درصد از مردم عادت دارند با استفاده از رایانه به طور مداوم فیلم وسریال ببینند. همچنین استفاده از گوشی هوشمند و تبلت برای این کار هم صرفا توسط 1.8 و 0.7 درصد از مردم صورت می گیرد.

یافته های این تحقیق بر خلاف تصور عمومی در مورد استفاده گسترده از گوشی و تبلت و رایانه برای مشاهده فیلم و سریال است و نشان می دهد صفحات کوچک این وسایل الکترونیک هنوز نمی توانند با تلویزیون های بزرگ رقابت کنند.

منبع : فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *