جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


منتظر گوشی HTC 10 Evo باشید

به نظر می‌رسد که شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی قصد دارد در روز دوم آذر ماه مصادف با بیست و دوم ماه نوامبر از گوشی هوشمند HTC 10 Evo رونمایی کند. این موضوع از آنجایی پیش‌بینی می‌شود که اچ‌تی‌سی برای این روز یک کنفرانس یا مراسم اختصاصی را در نظر گرفته است.

منتظر گوشی HTC 10 Evo باشید
اچ‌تی‌سی زمانی سومین برند بزرگ تولید کننده گوشی در دنیا بود اما هم اکنون حتی نزدیک به جایگاه سوم این رده‌بندی هم نیست! اچ‌تی‌سی طی چند سال اخیر به شدت با مشکلات مالی مواجه شده و فروش گوشی‌ها هوشمند افت چشمگیری داشته‌اند. این شرکت تایوانی حتی سال گذشته تا مرز ورشکستی هم پیش رفت اما در هر صورت به چنگ و دندان خود را در صنعت موبایل باقی نگه داشته است.

 

پرچمدار سال 2016 اچ‌تی‌سی که با نام اختصاصی HTC 10 معرفی شد، نتوانست فروش چندان جالب توجهی داشته باشد و به روند کسب درآمدهای این کمپانی کمک چندانی بکند.

حال به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی قصد دارد از یک گوشی هوشمند جدید دیگر با نام اختصاصی HTC 10 Evo رونمایی کند. بنا به ادعای بسیاری از کارشناسان، گوشی هوشمند HTC 10 Evo در واقع نسخه‌ای از گوشی اچ‌تی‌سی 10 است که از نظر مشخصات فنی بسیار شبیه به گوشی اچ‌تی‌سی بولت محسوب می‌شود. به بیان دیگر بسیاری از افراد عقیده دارند که گوشی HTC 10 Evo نسخه‌ای از همان گوشی HTC Bolt است که راهی بازارهای جهانی می‌شود.

ظاهرا شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی برای روز بیست و دوم ماه نوامبر یعنی دو روز دیگر که مصادف با دوم آذر ماه می‌شود یک رویداد اختصاصی را برگزار می‌کند. برگزاری این رویداد احتمال معرفی گوشی هوشمند HTC 10 Evo را بیش از پیش کرده است چرا که پیش‌بینی نمی‌شود اچ‌تی‌سی در حال حاضر در شرایطی باشد که از گوشی هوشمند دیگری رونمایی کند. گفته شده که گوشی هوشمند HTC 10 Evo در بازارهای جهانی نظیر اروپا و ایالات متحده عرضه می‌شود و از استاندار ضد آب IP57 بهره‌مند خواهد بود.

با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده، انتظار داریم که گوشی هوشمند HTC 10 Evo از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا به اصطلاح QHD مجهز شود. رم آن احتمالا 3 گیگابایتی خواهد بود و حافظه داخلی دستگاه ظرفیت 32 گیگابایتی دارد. سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در این گوشی هوشمند به احتمال زیاد تراشه اسنپدراگون 810 کوالکام است و دوربین اصلی و سلفی دستگاه به ترتیب از سنسورهایی 16 و 8 مگاپیکسلی تشکیل می‌شوند. سیستم عامل اندروید 7 نوقا، پورت اتصال یواس‌بی نوع سی (USB Type C) و اسکنر اثر انگشت کاربر هم برخی دیگر از ویژگی‌های گوشی هوشمند HTC 10 Evo را تشکیل می‌دهند.
منبع:
اندرویدهدلاینز-شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *