جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


منتظر گلکسی نوت 7 ریفربیشد باشید

طبق تازه‌ترین گزارشی که از سوی سایت گیزموچاینا (Gizmochina) و شبکه تلویزیونی CNTV منتشر شده، به نظر می‌‌رسد که سامسونگ در ماه ژوئن (June) سال جاری عرضه نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 را آغاز می‌نماید. این منبع اشاره دارد که سامسونگ در کاهش قیمت گلکسی نوت 7 ریفربیشد بسیار سخت‌گیرانه عمل خواهد کرد!

منتظر گلکسی نوت 7 ریفربیشد باشید
پس از مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 سامسونگ ایجاد شد، غول کره‌ای صنعت موبایل مجبور شد که فروش این محصول را به کل متوقف کند و از تمام طرفداران و مشتریانش عذرخواهی نماید. پس از جمع‌آوری گلکسی نوت 7 شاهد انتشار شایعاتی در رابطه با احتمال عرضه نسخه ریفربیشد آن بودیم. سامسونگ تا مدت کوتاهی در رابطه با این موضوع هیچ صحبتی نکرد و نهایتا دلیل اصلی مشکلات گلکسی نوت 7 و انفجارهای آن را مشخص ساخت. پس از روشن شدن موضوع، سامسونگ رسما تایید کرد که قصد عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد را دارد!

بنابراین گلکسی نوت 7 ریفربیشد در آینده روانه بازار می‌شود و شکی در قبال این موضوع وجود ندارد، اما در مورد قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد اطلاعات رسمی ارائه نشده است. به تازگی سایت گیزموچاینا و شبکه تلویزیونی CNTV در مورد این موضوع اطلاعات جالبی منتشر کرده که توجه شما را به آن جلب می‌کنیم. طبق گزارش این منبع چینی، سامسونگ قصد دارد که از ماه ژوئن عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد را در برخی از مناطق نظیر بازارهای هند، ویتنام، آفریقا و چند بازار دیگر آغاز کند.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ گلکسی نوت 7 ریفربیشد را با نام تجاری دیگری روانه بازار سازد، اما در هر حال این محصول همان نسخه ریفربیشد فبلت نوت 7 خواهد بود. طبق گزارش سایت گیزموچاینا، سامسونگ عقیده دارد که در فروش گلکسی نوت 7 ریفربیشد موفق خواهد بود و مشتریان و طرفداران این محصول از عرضه آن استقبال می‌کنند، بنابراین در زمینه قیمت‌گذاری نوت 7 بسیار سخت‌گیرانه عمل کرده است! ظاهرا سامسونگ گلکسی نوت 7 ریفربیشد را با افت قیمت ناچیز 3 الی 5 درصدی روانه بازار می‌کند. این موضوع به آن معناست که در بهترین شرایط ممکن، گلکسی نوت 7 ریفربیشد با قیمتی در حدود 810 دلار عرضه می‌شود!

سامسونگ ظاهرا زمان زیادی را صرف افزایش ضریب امنیت گلکسی نوت 7 ریفربیشد کرده است که البته موضوع کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. همچنین سامسونگ برای طراحی بدنه گلکسی نوت 7 ریفربیشد مجبور به استفاده از موادی شده که قابل بازیافت باشند، چرا که در غیر این صورت کشور کره اجازه عرضه گلکسی نوت 7 ریفربیشد را نمی‌دهد. بنابراین این موضوع هم در کاهش نه چندان چشمگیر قیمت نوت 7 ریفربیشد موثر واقع شده است. به نظر شما سامسونگ تا چه اندازه در فروش نسخه ریفربیشد گلکسی نوت 7 موفق خواهد بود؟
منبع:
گیزموچاینا-شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *