جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معنی S در سری Galaxy S

همان‌طور که می‌دانید شروع اوج‌گیری سامسونگ در دنیای گوشی‌های هوشمند از سری گلکسی اس شروع شد؛ اما آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید حرف S در Galaxy S به چه معناست؟

معنی S در سری Galaxy S

با وجود این‌که اچ‌تی‌سی شروع کننده گوشی‌های اندرویدی بود و سونی اریکسون و نوکیا غول‌های بلامنازع بازار بودند اما این سامسونگ بود که به لطف موفقیت چشمگیر سری Galaxy S توانست ظرف چندسال عنوان پرفروش‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند را تصاحب کند. اما این حرف S به چه معناست؟ آیا S نشان‌گر Samsung است؟

احتمالاً به خاطر ندارید اما سامسونگ در سال ۲۰۱۱ میلادی چند سری نام‌گذاری گوشی‌های خود را اعلام کرد که البته امروز تنها سری S آن باقی مانده است. حروف S، R، W، M و Y هرکدام نشان‌گر یک سری جداگانه از گوشی‌های گلکسی سامسونگ بودند که معنی خاصی نیز داشتند:

S مخفف Super Smart به معنای فوق هوشمند: دستگاه‌هایی که نشان‌گر اوج گوشی‌های سامسونگ هستند.

این کلاس تنها برای گوشی‌های پرچم‌داری مانند گلکسی اس نگه داشته شده که در آن زمان بیش از ۱۰ میلیون فروش کسب کرده بود.

R مخفف Royal/Refined به معنای سلطنتی/بهبود یافته: مدل‌های باکیفیت که ترکیبی از قدرت، کارایی و تولید محتوا را برای افرادی که دوست دارند توسط تکنولوژی که حمل می‌کنند تعریف شوند تولید می‌شود!

W مخفف Wonder به معنای شگفت: مدل‌های استراتژیک باکیفیت که برای افرادی که به دنبال تعادلی میان کارایی و زیبایی هستند.

M مخفف Magical به معنای جادویی: مدل‌های با کارایی بالا اما قیمت پایین و اقتصادی.

Y مخفف Young به معنای جوان: مدل‌های ارزان قیمت که برای بازارهای نوظهور و یا مخاطبان جوان که بودجه کمتری دارند تولید می‌شود.

به این ترتیب اگر یک گوشی گلکسی اس 6 هستید عنوان کامل گوشی شما Galaxy Super Smart 6 خواهد بود!

البته همان‌طور که می‌دانید سامسونگ دیگر گوشی‌های سری Galaxy W یا Galaxy R را تولید نمی‌کند و حتی گوشی‌های میان‌رده و ارزان‌قیمت خود را نیز با نام‌های مختلفی مانند Galaxy Grand یا Galaxy Alpha تولید می‌کند.

همچنین سری فبلت‌های خاص Galaxy Note نیز با کارایی مساوی یا بیشتر از گلکسی اس با تمرکز بر روی تولید محتوا در صدر این لیست اضافه شده‌اند.

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *