جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی بی‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۱۷

سرانجام شرکت بی‌ام‌و خودروی مدل ۲۰۱۷ جدید سری ۵ خود را معرفی کرد؛ خودرویی که انتظار می‌رود یکی از بهترین‌های سال جدید میلادی باشد. بی‌ام‌و در مدل جدید سعی کرده تجربه و تکامل را بیشتر از ایده‌های انقلابی و ارتجاعی اهمیت بدهد.

معرفی بی‌ام‌و سری ۵ مدل ۲۰۱۷
خودروی جدید سری ۵ یک سدان بزرگ با پلتفرم CLAR است که از المان‌های طراحی خودروهای سری ۳ و ۷ بی‌ام‌و بهره می‌برد ولی بسیار سبک‌تر، فضای داخل کابین بهینه‌تر و مصرف سوخت کم‌تر شده است.

بی‌ام‌و تا کنون دو مدل 530i و 540i از سری جدید ۵ خود را معرفی کرده است که 530i مجهز به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ است اما مدل 540i یک پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژ خواهد بود. بی‌ام‌و فعلا مدل‌های با جعبه دنده دستی یا پیشرانه ۸ سیلندر را معرفی نکرده است. دو مدل معرفی شده از جعبه دنده اتوماتیک ۸ سرعته بهره می‌برند و مجهز به سیستم تعویض دنده مبتنی بر جی‌پی‌اس هستند.

پیش‌بینی می‌شود مدل 530i سرعت صفر تا صد در بازه زمانی ۶ ثانیه پر کند. البته، اگر سیستم XDrive روی این خودروها نصب شود؛ این سرعت کاهش یافته و به ۵.۸ ثانیه می‌رسد. بی‌ام‌و این خودروها را دوگانه‌سوز وارد بازار خواهد کرد و البته حدس زده می‌شود یک مدل هیبریدی 530e نیز معرفی شود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید خودروهای سری ۵ استفاده از نسخه ۶ سیستم سرگرمی اطلاعات و سرگرمی iDrive در کنار سیستم کنترل حرکت، کنترل صوتی و نمایش اطلاعات مهم روی شیشه جلو است. می‌توان با فرامین صوتی سیستم سرگرمی را کنترل و مدیریت کرد. این خودرو از جدیدترین و پیشرفته‌ترین امکانات و قابلیت‌های ایمنی و سیستم‌های هشداردهنده و دستیار راننده بهره می‌برد و رانندگی با آن بسیار راحت‌تر شده است.

این خودرو در فوریه سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد و هنوز قیمت رسمی مدل‌های مختلف آن اعلام نشده است.

منبع شبکه

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *