جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشخصات گوشی‌های Vivo X9s و X9s پلاس توسط یک پوستر لو رفت

به تازگی پوستری فاش شده که مشخصات فنی گوشی‌های Vivo X9s و X9s پلاس را به‌طور کامل نشان می‌دهد. این تصویر علاوه‌بر امکانات این دو اسمارت‌فون، نمایی از پنل جلویی دستگاه‌ها را نیز به نمایش می‌گذارد.

با صرف‌نظر از اینکه بردار بزرگتر نمایشگری بزرگتری هم دارد، هر دو دستگاه از مشخصاتی تقریبا مشابه بهره برده و حتی دارای طراحی یکسانی هستند. همچنین در این پوستر، حسگر اثر انگشت قرارگرفته در دکمه هوم، دوربین دوگانه سلفی و سنسورهای استفاده شده در قسمت بالایی هر دو گوشی به‌خوبی مشخص بوده و همانطور که پیش‌تر گفتیم این تصویر جدا از طراحی ظاهر دستگاه، مشخصات داخلی گوشی‌های Vivo X9s و X9s پلاس را نیز فاش می‌کند.

بر طبق اطلاعات منتشر شده در این پوستر، Vivo X9s قدرت‌پردازشی خود را از پردازنده اسنپدراگون 652 کمپانی کوالکام می‌گیرد که این چیپ‌ست شامل دو دسته هسته با توان پردازشی و سرعت متفاوت است. در گروه اول، چهار هسته پردازشی با معماری ARM Cortex A72 و فرکانس 1.8 گیگاهرتز و در گروه دوم نیز چهار هسته دیگر با معماری ARM Cortex A53 و فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز قرار دارند. این درحالی است که قلب تپنده Vivo X9s پلاس کمی سریع‌تر بوده و قدرت خود را با پرازنده اسنپدراگون 653 کوالکام به رخ دیگر اسمارت‌فون‌های میان‌رده می‌کشد.

این پردازنده هم از دو دسته هسته تشکیل شده و هردوی آن‌ها با معماری ARM Cortex A72 ولی با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 1.95 گیگاهرتز کار می‌کنند و علاوه‌بر این مورد نیز از یک مودم LTE بهبود یافته استفاده می‌کند. این دو چیپ‌ست از بسیاری جهات شبیه یکدیگر بوده و فقط در برخی امکانات متفاوت هستند و هردوی آن‌ها از واحد گرافیکی آدرنو 510 بهره می‌برند.

هردو گوشی‌ Vivo X9s و X9s پلاس دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی بوده و همچنین دوربین دوگانه سلفی را در اختیار عاشقان سلفی قرار می‌دهند. گفته می‌شود که یکی از این دوربین‌ها دارای رزولوشن 8 مگاپیکسل و دوربین سلفی دوم دارای دقتی 20 مگاپیکسلی خواهد بود ولی در پوستر فاش شده تنها به رزولوشن دوربین 20 مگاپیکسلی اشاره شده است. کمی قبل‌تر نیز مشخص شده بود که این دو اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه 7.1.1 و پوسته اختصاصی کمپانی سازنده یعنی Funtouch روانه بازار شوند.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *