جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشترکین اسپاتیفای : فراتر از 60 میلیون

اسپاتیفای (Spotify) امروز جدیدترین آمار از وضعیت کسب و کارش را منتشر کرد و اعلام نمود هم اکنون بیش از 60 میلیون مشترک پریمیوم دارد که حق عضویت ماهانه پرداخت می کنند.

با این حساب، آنها از ماه مارس یعنی فقط طی پنج ماه توانسته اند 10 میلیون کاربر جدید را به سمت سرویس خود جذب نمایند. طبق آمار اخیر این شرکت ارائه دهنده خدمات استریم موسیقی، آنها اکنون بیش از 140 میلیون کاربر فعال دارند.

در حال حاضر اسپاتیفای بیش از 30 میلیون قطعه موسیقی را در قالب بیش از 2 میلیارد لیست پخش در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از تغییرات این شرکت طی هفته های اخیر، عقد قرارداد جدید با گروه موزیک یونیورسال و سونی بوده است.

بر اساس توافق های جدید، هنرمندان طرف قرارداد با این شرکت ها می توانند قطعات موسیقی خود را برای مدت زمان مشخصی از دسترس کاربران بخش رایگان اسپاتیفای دور نگه دارند. این کار باعث کاهش مبالغ پرداختی اسپاتیفای بابت حق پخش آهنگ ها خواهد شد.

با توجه به این آمار و ارقام، می توان دید که اسپاتیفای از نظر تعداد مشترک، دو برابر بزرگ تر از سیستم استریم اپل موزیک است. با وجود اینکه کاربران زیادی از محصولات اپل استفاده می کنند، اما اپل موزیک ماه گذشته تازه به رقم 27 میلیون مشترک دست یافت.

گفتنیست برخی منابع خبری از عرضه عمومی سهام شرکت اسپاتیفای تا پایان سال جاری خبر می دهند، که این شرکت را از حالت خصوصی به سهامی عام بدل می سازد.

منبع : دیجیاتو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *