جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشترکان آمازون پرایم از تلویزیون های کابلی و ماهواره ای بیشتر می‌شوند

پیش‌بینی‌های انجام‌شده نشان از این دارد که تعداد مشترکان آمازون پرایم از تعداد مشترکان تلویزیون‌های ماهواره‌ای و کابلی پیشی خواهد گرفت.

 

برآوردهای انجام‌شده نشان از این دارند که تعداد مشترکان سرویس آمازون پرایم در آینده‌ای نزدیک از تعداد مشترکان سرویس‌های تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای پیشی خواهد گرفت. آخرین آمارها نشان از این دارند که بیش از ۷۹ میلیون خانواده‌ی آمریکایی عضو آمازون پرایم هستند. تعداد مشترکان آمازون پرایم از ۶۶ میلیون خانواده در اواخر سال ۲۰۱۶، به ۷۹ میلیون خانواده افزایش پیدا کرده است.

آمارهای ارائه‌شده توسط S&P Global نشان از این دارند که در کشور آمریکا ۹۰ میلیون خانواده، مشترک سرویس‌های تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای هستند. انتظار می‌رود تا سال آینده‌ی میلادی تعداد مشترکان سرویس آمازون پرایم از سرویس‌های تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای فراتر رود. عضویت در سرویس آمازون پرایم به این معنی نیست که سرویس استریم ویدیویی آمازون پرایم محبوبیتی فراتر از سرویس‌های تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای دارند؛ بلکه اغلب مشترکان به دنبال استفاده از قابلیت ارسال سریع کالاهای خریداری‌شده از آمازون هستند که با عضویت در سرویس آمازون پرایم ممکن می‌شود.

آمازون برای تسریع رشد مشترکان سرویس پرایم، به دنبال آن است تا خانواده‌های با درآمد پایین را نیز به عضویت سرویس خود درآورد. با توجه به اینکه نزدیک به ۸۰ درصد از خانواده‌ها با درآمد متوسط رو به بالا به عضویت سرویس پرایم درآمده‌اند؛ این کمپانی به‌منظور عضویت خانواده‌های کم‌درآمد که از کمک‌های مالی دولتی بهره می‌برند، تخفیفی ۵۰ درصدی در نظر گرفته است تا این قشر نیز به عضویت آمازون پرایم درآیند. دلیل اصلی که آمازون در پی افزایش تعداد کاربران آمازون پرایم است، میزان بودجه‌ای است که خانواده‌های عضو برای خرید از آمازون صرف می‌کنند. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که خرید سالانه‌ی افراد عضو در سرویس آمازون پرایم از این کمپانی بیش از افرادی است که در آمازون پرایم عضو نیستند.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *