جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مشاهده آنلاین قیمت روزانه املاک

سایت مشاور با استفاده از تکنیک پردازش داده عمده و به پشتوانه اطلاعات بیش از 170 هزار ملک، امکان مشاهده آنلاین قیمت روزانه املاک در محله ها و مناطق تهران را فراهم کرد.

 مشاهده آنلاین قیمت روزانه املاک

به گزارش روابط عمومی سایت مشاور، قیمت خانه و آپارتمان یکی از مسائلی است که همه افراد به طور مستقیم و غیر مستقیم روزانه با آن در ارتباط هستند. لذا سایت مشاور دات کام، در راستای تسهیل امور برای خریداران واجاره کنندگان این عرصه، امکان مطلع شدن از قیمتهای میانگین روزانه همه مناطق و محله های تهران را فراهم آورده است.
امیر کاشانی، مدیر سایت مشاور، در زمینه اهمیت این امکان در ایجاد سهولت برای مشتریان در بازار املاک کشور به توضیح نحوه محاسبه قیمتهای هر محله و ضرورت های راه اندازی آن پرداخت و تشریح کرد: سایت مشاور با گذشت پنج از سال شروع فعالیت خود، یکی از پایگاه های اصلی خرید و فروش ملک در سطح کشور تبدیل شده و با دارا بودن اطلاعات بیش از صد و هفتاد هزار ملک، در راستای آسان تر کردن خرید و فروش فعالیت می کند.
وی افزود: در دست داشتن این اطلاعات عمده به ما کمک کرد تا با استفاده از تکنیک های پردازش داده عمده (Big Data) اطلااعات با تفکیک هر محله را با دقت مناسب محاسبه و ارایه کنیم. داشتن این اطلاعات به خریداران کمک می کند تا با راحتی و قطعیت بیشتری تصمیم بگیرند.

 

ورود به سایت مشاور

منبع:مشاور دات کام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *