جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مسواک هوشمند Shaka Shaka

بگذارید رو راست باشیم، آماده کردن کودکان برای خواب می‌تواند کار سختی باشد. راضی کردن آن‌ها به مسواک زدن دندان‌هایشان و شستن سر و صورتشان حتی می‌تواند تا مرز غیرقابل ممکن بودن، سخت شود و همان طور که همه‌ی ما می‌دانیم (حداقل امیدوارم که همه بدانیم!) سلامت دندان‌ها امر بسیار مهمی است.

مسواک هوشمند Shaka Shaka

فهماندن این موضوع به کودکان از همان سنین آغازین، اهمیت فراوانی دارد و تمری (Temari) امیدوار است با مسواک جدیدش، شاکا شاکا (Shaka Shaka) این امر را محقق سازد. این مسواک، در نمایشگاه CEATEC 2016 رونمایی شده است.

قبل از این که فکر کنید با یک مسواک هوشمند دیگری روبرو هستید، باید بگوییم که پاسخ این سؤال هم مثبت است و هم منفی. برخلاف سایر مسواک‌های هوشمند، مانند Oral-B و یا Kolibree که شامل یک پکیج کامل و مجزا برای مسواک هوشمند خود هستند، شاکا شاکا صرفاً قطعه‌ی هوشمندی است که به هر مسواکی می‌تواند متصل گردد و نقش خود را ایفا کند. خوبی این مسئله این است که اگر کودک شما در حال حاضر مسواک مورد علاقه‌ای دارد، لازم نیست تا او را از مسواکش جدا کنید.

مسواک هوشمند Shaka Shaka2

در طراحی شاکا شاکا هم سعی شده است تا کودکان راحت‌تر با آن برقرار کنند. به همین خاطر شاکا شاکا شکل و شمایل یک خرس کوچک را خواهد داشت که بسیاری از کودکان آن را جذاب می‌یابند. این قطعه‌ی هوشمند، شامل یک حسگر ژیروسکوپی می‌باشد که حرکت‌های دست کاربر را بر روی مسواک و دهان خود، آنالیز می‌کند. از این طریق، شاکا شاکا قادر است تا اطلاعاتی چون زمان صرف شده برای هر بار مسواک زدن، نقاط مسواک زده شده و … را جمع آوری کند.

بنابراین اگر کودک شما زمان کمی را صرف مسواک زدن می‌کند، یا در حین شستن دندان‌هایش، نقاط خاصی را از یاد می‌برد، این قطعه‌ی هوشمند، اطلاعات مذکور را به کمک بلوتوث و از طریق برنامه‌ی اختصاصی خود، به گوشی هوشمندتان ارسال خواهد کرد. تمری هم چنین با یک ایده‌ی خلاقانه، حالتی را به شاکا شاکا اضافه کرده است که به کمک آن، کودکان پس از هر بار مسواک زدن، امتیاز دریافت خواهند کرد و هر چه امتیاز آن‌ها بالاتر برود، استیکرهای بیشتری در برنامه باز خواهد شد و از طریق آن، بچه‌ها احساس بهتری نسبت به این کار پیدا خواهند کرد.
منبعUbergizmo

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *