جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مرورگر جدیدی به نام Vivaldi

به‌تازگی خبرهایی در خصوص عرضه مرورگر اینترنتی جدیدی به نام Vivaldi منتشر شده که ساختار اصلی آن بر اساس کروم گوگل تعریف شده است.

مرورگر جدیدی به نام Vivaldi
این مرورگر اینترنتی توسط گروهی از متخصصان ساخته شده است که مدیریت آن برعهده «جان تچنر» ( Jon Tetzchner) مدیر اسبق مرکز تولید نرم‌افزارهای Opera است.

در حال حاضر نسخه اولیه مرورگر اینترنتی Vivaldi آماده شده است و مرکز تولید کننده پیش‌نمایش فنی آن را برای سیستم‌های عامل ویندوز، مک و لینوکس عرضه کرده است.

شکل ظاهری Vivaldi تلفیقی از مرورگرهای اینترنتی سنتی با رابط کاربری معمولی است که ابزارهای مدرن اینترنتی مانند Chrome گوگل و Spartan مایکروسافت نیز در آن به کار رفته است.

این مرورگر اینترنتی در قسمت بالا و سمت چپ خود یک کلید کوچکی دارد که کاربر با فشردن آن می‌تواند وارد منوی اصلی شود و زیر نوار اصلی برای وارد کردن آدرس‌های اینترنتی، کلید برگشت به صفحه قبل، ‌به‌روزرسانی صفحه، رفتن به صفحه بعد و… قرار گرفته است.

در سمت چپ این مرورگر اینترنتی یک بخش ویژه تعبیه شده است که دسترسی سریع به سایت‌های مورد علاقه، لینک دانلود‌ها، اطلاعات ثبت شده و… را فراهم می‌کند.

کاربر همچنین در پائین‌ترین قسمت این مرورگر اینترنتی می‌تواند کلید مربوط به تنظیمات آن را در اختیار بگیرد و قابلیت‌های این محصول را برمبنای نیاز خود تغییر دهد.

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *