جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مرغی که توئیت می کند

نامش بتی است و در استرالیا زندگی می‌کند. حساب توئیتری دارد و گهگاه به توئیت کردن مشغول می‌شود. تا اینجای کار همه چیز روال عادی خود را دارد اما بدنیست بدانید که بتی یک مرغ است!

مرغی که توئیت می کند
شاید بدنباشد بدانید که در میان ۳۱۵ میلیون کاربری که در توئیتر عضو هستند، تعدادی حیوان نیز حساب‌های کاربری ویژه خود را دارند اما مسئله عجیب در خصوص بتی آن است که شخصا به توئیت اشتغال داشته و یک انسان (همانند آنچه در حساب‌های کاربری دیگر مشاهده کرده‌ایم) وظیفه توئیت کردن را به دوش نمی‌کشد.

بتی، مرغ توئیتی قصه ما در واقع زاییده افکار فست‌فود زنجیره‌ای Chiken Treat در استرالیا است تا باعث شود نام این مرغ به عنوان اولین مرغی که توئیتی کاملا صحیح و درست را در توئیتر منتشر می‌کند در میان رکوردهای جهانی گینس ثبت شود.

در این مورد، مبنای کار یک کلمه حداقل پنج حرفی به زبان انگلیسی است که در دیکشنری نیز وجود داشته باشد.

این مرغ زیبا هشت روز پیش به امید آنکه پا کوبیدن و نوک زدن‌های او به صفحه‌کلید نهایتا توئیتی با معنی را به بار بیاورد در اتاقی ویژه قرارداده شد اما با وجود انتشار چیزی بیش از ۵۵۰ توئیت تا اینجای کار، همچنان توئیت‌های منتشر شده نمایشی از مغز مرغ را دارند.

مرغی که توئیت می کند2

نزدیک‌ترین کلماتی که به یک کلمه پنج حرفی در توئیت‌های جداگانه ثبت شده‌اند تا اینجای کار کلمات “bum” و “few” بوده‌اند.

با این اوصاف همانگونه که در تصویر مشاهده می‌کنید اکثر تلاش‌های وی همانند تساوی‌های ریاضی از نسل آینده به‌نظر می‌رسند.

حساب کاربری بتی تا اینجای کار بیش از ده هزار فالوور و طرفدار داشته که همگی منتظرند یک کلمه درست و درمان از قول این مرغ مشاهده کنند.

به‌نظر می‌رسد بتی باهوش‌تر از آن باشد که با ثبت رکورد جهانی کار خود را به پایان برساند زیرا عملا با اتمام ماموریت وی، جایگاهی جدید یعنی یخچال فست‌فودهای استرالیایی انتظار او را خواهد کشید.

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *