جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مدیر Google Fiber در فیسبوک

کوین لو قرار است به فیس‌بوک در بهبود اتصال مردم به اینترنت کمک کند.

مدیر Google Fiber در فیسبوک

فیس‌بوک در اقدامی، کوین لو مدیرکل سابق بخش “گوگل فیبر” را به استخدام خود درآورده است تا با کمک او بتواند، دسترسی به اینترنت را در مکان‌های بیشتری توسعه دهد.

سمت جدید لو مدیر بخش سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های ارتباطی می‌باشد. او با کمک بسیاری از همکاران خارجی فیس‌بوک به دنبال عملی کردن این پروژه هستند. این بدان معناست که پروژه‌هایی شبیه به کابل‌های فیبر نوری به فیس‌بوک در افزایش دسترسی در مناطق شهری و روستایی به اینترنت کمک شایانی خواهد کرد. گرچه صرف سرمایه برای تبدیل‌شدن به یک ارائه‌دهنده خدمات اینترنت مانند Google Fiber، هزینه‌های زیادی را در این شش سال بر رویی دوش فیس‌بوک گذاشته است. گرچه سخنگوی فیس‌بوک به شکل شفاف خبر می‌دهد که استخدام لو به معنای تبدیل‌شدن فیس‌بوک به یک فروشنده اینترنت نیست. آقای لو قرار نیست در توسعه Free Basics نقشی داشته باشد. Free Basics سرویسی است که توسط آن فیس‌بوک اینترنت را به کشورهای درحال‌توسعه می‌رساند.

کوین لو در سال ۲۰۱۰ به گوگل پیوست و به‌عنوان اولین مدیر پروژه Google Fiber منصوب شد و از تاریخ یادشده به مدت پنج سال سرپرست Google Fiber بود. وی در سال گذشته و اندکی پیش از آنکه نام شرکت هولدینگ خود را از گوگل به آلفابت تبدیل کند، این شرکت را ترک نمود.

متن زیر، بیانیه فیس‌بوک برای پیوستن او به شرکت است:

ما در رابطه با پیوستن لو به فیس‌بوک هیجان‌زده هستیم. کوین در شکل دادن راهبرد ما در چارچوبی گسترده، در بخش سرمایه‌گذاری زیرساخت‌های ارتباطی فیس‌بوک با شریکان تجاری، به ما کمک خواهد کرد. او باکار در کنار تیم ارتباطات زیرساخت فیس‌بوک، به‌عنوان یک همکار فعال در ساخت اکوسیستم و سرعت بخشیدن به آن می‌تواند تغییرات ساختاری را در اقتصاد عرضه‌ی اینترنت به ارمغان آورد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *