جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مدیریت تبلیغات آنلاین در نیویورک تایمز

مسئولان نیویورک تایمز راهکار جدیدی را به‌منظور ارائه محتویات بدون تبلیغات در قالب فروش بسته‌های اشتراکی به کاربران و در غیر این صورت، مدیریت بهتر نمایش تبلیغات به مرحله اجرا درآورده‌اند.

مدیریت تبلیغات آنلاین در نیویورک تایمز

مارک تامپسون مدیرعامل نیویورک تایمز که در کنفرانس IAB با موضوع “تجربه کاربری و مسدود کردن تبلیغات” حضور داشت در خصوص این راهکار جدید اینچین عنوان کرد:

“ما به دنبال آن هستیم تا گزینه‌های متفاوتی را پیش روی کاربران قرار دهیم. از سوی دیگر می‌دانیم که برخی کاربران، چه آن‌هایی که برای استفاده از خدمات ما ثبت‌نام کرده‌اند و چه آن‌هایی که به عنوان کاربر مهمان از سرویس‌های ما استفاده می‌کنند ترجیح می‌دهند تا تجربه‌ای مدیریت‌شده را در خصوص مشاهده تبلیغات پشت سر بگذارنند.”

لازم به ذکر است که نیویورک تایمز از ماه مارس گذشته سیاست‌ها و راهکارهای جدیدی را در خصوص مقابله با افزایش روزافزون استفاده از تکنولوژی‌های مسدود کننده تبلیغات در دستور کار قرار داده است. به گفته مسئولان تایمز، این تکنولوژی تهدیدی برای بازارهایی به حساب می‌آید که برای ادامه حیات خود به درآمدهای حاصل از نمایش تبلیغات دیجیتالی تکیه دارند.

در این راستا، راهکار جدید نیویورک تایمز، ارسال پیغام‌های اختیاری و یا اجباری برای کاربرانی است که برای استفاده از خدمات و سرویس‌ها ثبت نام نکرده‌اند.

پیغام‌های اختیاری با امکان نادیده گرفته شدن از سوی کاربران در واقع هشدارهایی هستند که به کاربر این امکان را خواهند داد تا بدون قراردادن وب‌سایت تایمز در لیست سفید نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات و یا ثبت‌نام، همچنان از محتویات ارائه شده استفاده کنند. در مقابل، پیغام‌های نیازمند تایید یا اجباری، کاربر را ملزم به استفاده از یکی از راهکارهای یادشده خواهند کرد و در غیر این‌صورت دسترسی او را به محتویات مورد نظر مسدود خواهند کرد.

تامپسون در خصوص نتایج استفاده از این ابزارها می‌گوید:

” بیش از 40 درصد از کاربران مهمانی که درخواست‌های اختیاری ما را دریافت کرده‌اند، تایمز را در لیست سفید نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات قرارداده‌اند. این آمار در خصوص کاربرانی که در هنگام نمایش پیغام‌های اجباری، تایمز را در لیست سفید قرارداده‌اند نیز کمتر از 30 درصد نیست.”

آقای تامپسون صراحتا اعلام کرده کسانی که از شرکت در فرایند تولید محتویات با کیفیت در حوزه خبرنگاری خودداری می‌کنند حق ندارند از آن بهره ببرند. او معتقد است در صورتی که تایمز چاره‌ای به جز جلوگیری از دسترسی کاربران مهمانی که تایمز را در لیست سفید قرار نمی‌دهند پیش رو نداشته باشد، بالاجبار این تصمیم را عملی خواهد کرد.

تامپسون به انتقاد از Eyo مالک تکنولوژی پیشتاز مسدودکننده تبلیغات یعنی AdBlock Plus پرداخته و از بازاریابان حوزه اینترنت درخواست کرده تفکری مشابه با برنامه‌نویسان را پیاده‌سازی و از آنچه تفکر و تعقل به سبک آگهی‌دهندگان عنوان شده فاصله بگیرند. او رسیدن به این جایگاه را در پرتو ارائه محتویات غنی که برای مخاطبان از ارزش بالایی برخوردار است امکان‌پذیر دانسته است.

با درنظر گرفتن این مطلب که از مجموع 110 میلیون کاربر تایمز، 107 میلیون نفر هیچ هزینه‌ای برای استفاده از محتویات آن پرداخت نمی‌کنند، نمایش تبلیغات منبعی حیاتی برای تایمز به حساب می‌آید.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *