جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مخابرات تلگرام را مسدود کرد

شرکت مخابرات درخدمات اینترنتی خود سرویس پیام رسان تلگرام را در برخی از نقاط استان تهران و برخی استانها بدون اطلاع قبلی مسدود و از دسترس کاربران خود خارج کرد.

کاربران این شرکت از حوالی ظهر روز گذشته درموبایل و کامپیوترهای خود با صفحات غیر فعال برنامه تلگرام رو به رو شده و موفق به استفاده از این برنامه نشدند.

مخابرات تلگرام را مسدود کرد

انسداد و حذف برنامه تلگرام توسط شرکت مخابرات درحالی است که سایر شرکت های خدمات دهنده اینترنت این سرویس را همچنان و بدون اختلال به کاربران خود ارائه می دهند.
انسداد و غیر فعال کردن برنامه تلگرام از سوی شرکت مخابرات بلافاصله با واکنش و انتقاد انبوهی از کاربران اینترنت این شرکت قرار گرفت و آن ها در شبکه های مجازی و سایرکانال های ارتباطی مراتب اعتراض خود را اعلام کردند.
تلگرام از جمله اپلیکیشن های پیام رسان در فضای مجازی است که به دلیل ویژگی و قابلیت های برتر از جمله سرعت ، امنیت ، فضای ذخیره سازی و تنوع درپلت فرم ها و باز بودن متن با استقبال زیادی کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته به گونه ای که به ویژه درماه های اخیر خیل عظیمی از کاربران از سایر پیام رسانها از جمله وایبر به سوی این برنامه کوچ کردند.
تلگرام که یک پروژه‌ی متن‌ باز است خیلی زود توانست به یکی از اپلیکیشن‌های محبوب کاربران تبدیل شود و این محبوبیت تا حدی رسیده که تلگرام در وبلاگش اعلام کرد که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال دارد و روزانه بیش از یک میلیارد پیام در سرورهایش رد‌ و‌ بدل می‌شود.
فارغ ازاقدام جدید و یک سویه شرکت مخابرات که خود به تنهایی موج نارضایتی کاربران از این شرکت را دامن زده در ارزیابی کلی هم نقد و انتقادات زیادی به عملکرد و خدمات این شرکت در میان مردم و مسوولان وجود دارد.
نحوه ارائه و پایین بودن کیفیت خدمات این شرکت در سال های اخیربه طور فزاینده موحب نارضایتی و روی گردانی مردم و مشترکان از این شرکت شده است .
این شرکت با وجود دریافت پول های کلان از مردم و تحمیل هزینه های اضافی به آنان خدماتی در شان آن ها ارائه نمی دهد و در بسیاری از بخش ها به ویژه در بخش خدمات پشتیبانی با مشکلات و نابسامانی های بسیاری رو به رو است .
نظام پشتبانی این شرکت موسوم به “۲۰۲۰” در رفع مشکلات اینترنتی و پاسخگویی به کاربران به قدری فشل و آزار دهنده است که نوبت های من درآوردی آن در دنیای پیشرفته امروز کارکردهای کل این مجموعه را زیر سوال برده و به شدت به جایگاه آن لطمه زده است .
دراین سیستم به اصطلاح خودکار بسیاری از مردم و مشترکان اینترنت برای رفع ساده ترین مشکل خود باید ساعت ها پشت خط معطل بمانند تا کسی از آن سوی تلفن آن هم به صورت مبهم و منقطع پاسخ دهد و رفع مسوولیت کند.

منبع:موبنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *