جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محکومیت سایت به جریمه 11.2 میلیون دلاری

سایت بدنام و مروج خیانت اشلی میدیسون که در سال های قبل پس از هک شدن و افشای اطلاعات خصوصی میلیون ها کاربرش در سراسر جهان شهرت پیدا کرده بود، به پرداخت جریمه 11.2 میلیون دلاری محکوم شده است.

 

به گزارش نئووین، این سایت به افراد متاهل در کشورهای غربی امکان می داد تا بی سروصدا به همسران خود خیانت کنند و حالا به دنبال شکایت کاربران هک شده سایت مذکور به علت نقض حریم شخصی آنان، موظف به پرداخت غرامت شده است.

بررسی ها در زمان هک شدن سایت یاد شده نشان می داد که اطلاعات خصوصی 32 میلیون نفر به همین دلیل افشا شده است. ماه ها پس از این رویداد داده های نشت کرده از سایت مذکور به اینترنت نشت کرده و منجر به اخاذی و باج گیری از صدها نفر و حتی مواردی از مرگ های مشکوک شد.

تداوم این رویدادها باعث شد تا مدیر سایت مذکور از مقام خود استعفا بدهد. حداکثر غرامتی که به هر یک از کاربران اسیب دیده این سایت پرداخت خواهد شد 3500 دلار اعلام شده است. رقم پرداختی به افراد وابسته به میزان خسارت و حجم اطلاعاتی است که از آنها افشا شده است.

سایت مذکور مدعی است بعد از هک شدن اطلاعاتش امنیت خود را افزایش داده و به همین علت توانسته به فعالیت خود ادامه دهد و حتی مشهورتر شود!

منبع : فارس

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *