جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محصول متفاوت مایکروسافت

چندی پیش مایکروسافت از محصول جدید و متفاوتی خبر داد که نگاه های بسیاری را به خود جلب کرده بود اکنون مشخصات بیشتر و زمان عرضه آن اعلام شده است.

محصول متفاوت مایکروسافت

 

محصول جدید و متفاوت مایکروسافت Surface Hub نام داشته که در حقیقت این سخت افزار یک سیستم All in one است که دارای یک نمایشگر بزرگ، قلم و همچنین مجموعه ای از سنسورها و ورودی های مختلف است.

All in one به رایانه های یکپارچه ای اطلاق می شود که فضای کمی را نسبت به رایانه های رومیزی و معمولی اشغال کرده و طرفداران بسیاری دارند. Surface Hub یک رایانه All in one است که از قابلیت نصب بر دیوار را نیز برخوردار است.

از قابلیت های محصول جدید مایکروسافت می توان به مواردی مانند اجرای سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت، برقراری ارتباط  وایت بوردهای One Note با پنل های لمسی، قلمی با سرعت باورنکردنی که به سادگی قادر به برقراری ارتباط است را نام برد.

این سخت افزار به اسپیکرهای استریو در جلو، یک میکروفون و همینطور دوربین زاویه وسیع ۱۰۸۰ پیکسل و سنسورهای اینفرارد و نور قابل توجهی مجهز شده است.

محصول متفاوت مایکروسافت 2

Surface Hub در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد. مدل ۵۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل و مدل ۸۴ اینچی با رزولوشن ۳۸۴۰*۲۱۴۰ عرضه خواهند شد. مدل کوچکتر مجهز به Core i۵ اینتل و گرافیک
HD ۴۶۰۰ است در حالی که مدل بزرگ تر از پردازنده Core i۷ و پردازنده گرافیکی Nvidia Quadro K۲۲۰۰ GPU برخوردار است.

محصول جدید مایکروسافت از اواسط سپتامبر سال جاری وارد بازار فناوری خواهد شد. مدل ۵۵ اینچی با قیمت ۶۹۹۹ دلار و مدل بزرگتر با قیمتی در حدود ۱۹۹۹۹ عرضه می شوند.

منبع:آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *