جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محصول جدید هوآوی با دوربین چرخشی

هوآوی در حالی محصول جدید خود را معرفی کرده که از قابلیت ویژه و منحصر به فرد چرخش ۱۸۰ درجه‌ای دوربین برخوردار است.

 محصول جدید هوآوی با دوربین چرخشی
محصول جدید هوآوی با نام Honor ۷i عرضه خواهد شد. این اسمارت‌فون از ظاهری همانند محصولات میان‌رده هوآوی برخوردار است.اما وجه تمایز این اسمارت‌فون نسبت به سایر محصولات هوآوی را می‌توان در چرخش 180 درجه‌ای دوربین سلفی آن دانست.

این اسمارت‌فون مجهز به سنسور 13 مگاپیکسلی سونی Exmor با دیافراگم F/2.0 و چرخش 180 درجه‌ای دوربین شده تا تجربه متفاوتی را در اختیار کاربرانش قرار دهد.

اسمارت‌فون‌های هوشمند معمولا با سنسوری ضعیف تر برای دوربین سلفی وارد بازار می‌شوند اما هوآوی در محصول جدید خود روش متفاوتی را در پیش گرفته تا دوربین سلفی متفاوتی را عرضه کند.

 محصول جدید هوآوی با دوربین چرخشی2

هوآوی از مقاومت بالای لولای چرخشی دوربین Honor ۷i به عنوان یکی از مزیت‌های مهم این اسمارت‌فون نام برده که در صورت باز و بسته شدن این لولاها برای 132 بار در روز نیز هیچ اختلالی در کار آن بروز نمی‌کند.

اما باید گفت هوآوی اولین کمپانی نیست که چنین محصولی را تولید می‌کند، کمپانی چینی Oppo نیز چندی پیش اسمارت‌فون هوشمندی را با نام N1 و دوربین چرخی وارد بازار کرده بود.

 

 محصول جدید هوآوی با دوربین چرخشی3

از دیگر مشخصات فنی این اسمارت‌فون می توان به صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسلی ، تراشه اسنپدراگون 616 و هشت هسته‌ای و باتری 3100 میلی‌آمپری را اشاره کرد.

حافظه رم این اسمارت فون 2 یا 3 گیگابایت خواهد بود و با توجه به انتخاب مدل 16 یا 32 گیگابایتی متغیر است. سنسور اثر انگشت این دوربین نیز بر خلاف سایر اسمارت‌فون‌ها در حاشیه آن قرار گرفته است.

منبع:ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *