جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محدودیت سنی در فیسبوک

پیرترین شهروند مینیسوتا که تولد ۱۱۴ سالگی‌اش را روز یکشنبه جشن گرفت برای عضویت در فیس بوک مجبور شد درباره سنش دروغ بگوید.
به گزارش ایتنا از ایسنا، اگرچه ممکن است هر کسی درباره سن و سالش در شبکه‌های اجتماعی دروغ بگوید اما استوهر ۱۱۴ ساله مجبور شد برای آنکه به دوستان و خانواده‌اش در شبکه فیس بوک بپیوندد سنش را کمتر از آنچه در واقعیت است وارد کند.

این پیرزن که به تازگی طرز استفاده از ایمیل، جستجوی کلمه از طریق گوگل و ویدیوچت کردن با استفاده از برنامه اپل را یاد گرفته است تصمیم گرفت برای حفظ ارتباط با دوستان و آشنایانش در دنیای مدرن به شبکه فیس بوک بپیوندد. اما این کار برای پیرترین شهروند میتیسوتا کار چندان آسانی نبود.

وی شرکت فیس بوک و مارک زاکربرگ را برای اینکه علاقه‌مندان به پیوستن به این شبکه را محدود کرده‌اند تنها تا سال ۱۹۵۰ را به عنوان تاریخ تولد خود انتخاب کنند سرزنش کرد.

این پیرزن که متولد سال ۱۹۰۰ است در نهایت مجبور شد مانند بسیاری دیگر از کاربران شبکه‌های اجتماعی که درمورد سن خود دروغ می‌گویند، سنش را پایین‌تر از سن حقیقی‌اش اعلام کند بنابراین دوستان وی در فیس بوک در روز یک شنبه تولد ۹۹ سالگی‌اش را به وی تبریک گفتند.

به همین دلیل این پیرزن ۱۱۴ ساله نامه‌ای خطاب به فیس بوک نوشت و برای این شرکت ارسال کرد؛ وی در این نامه به سادگی مشکل خود را این گونه بیان کرد: «من هنوز اینجا هستم!»

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *