جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


محاسبه کالری با Ava

محاسبه کالری موجود در غذا همیشه یکی از چالش‌های بزرگ برای ورزشکاران و اشخاص دارای رژیم غذایی است.  Ava یک استارت اپ واقع در بوستون است که نرم افزار خود را به صورت اختصاصی برای تست کننده‌های خود منتشر ساخته که ما آن را “راه حل مربیگری داده محور شخصی” می‌نامیم و هدف اصلی از انتشار آن “خوردن هوشمندانه” است. آوا می‌خواهد شما علاوه بر گرفتن یک شاهکار عکاسی از غذایی که می‌خورید، بتوانید از طریق آن عکس میزان کالری موجود در آن را نیز بدست آورید. درست است، آینده را متصور شوید که تنها با گرفتن دوربین گوشی همراه‌تان مقابل غذایی که میل می‌کنید، بتوانید به سادگی میزان کالری موجود در غذا را هم محاسبه کنید.

محاسبه کالری با Ava

اما این برنامه چگونه کار می‌کند؟ ما هنوز چندان مطمئن نیستیم، اما گمان می‌کنیم که این برنامه از طریق هوش مصنوعی و همینطور تکنولوژی پردازش تصویر می‌تواند میزان کالری موجود در هر نوع ماده غذایی را تعیین کند. ما این نتیجه را با توجه به بیانیه رسمی این استارت اپ گرفته‌ایم:

“کنترل و مدیریت آن چه میل می‌کنید؛ Ava با توسعه اولین ابزار برآورد، پردازش تصویر و شناخت انسان یکی از مشکلات نامید کننده خوردن مواد غذایی را حل کرده است”.

ایان برادی، مدیر عامل و موسس این استارت اپ می‌گوید:

AVA ساده‌ترین راه برای پیگیری و کنترل هر آنچه که می‌خورید است و پس از آن دستورات غذایی اختصاصی را دریافت خواهید کرد که به شما می‌گوید به چه چیزی نیاز دارید. آوا راه‌کارهای مختلف و مطابق با نیاز هر فرد را برای دستیابی آنها به اهداف تغذیه‌ایشان ارائه می‌کند، همچنین با توجه به آمار ثبت شده ما به شما خواهیم گفت که چه غذایی را دوست دارید و یا به چه غذا و مواد معدنی بیشتر احتیاج دارید.
این سرویس در حال حاضر بصورت بتا تستر در اختیار عده‌ای محدود قرار دارد تا مشکلات آن شناسایی و برای انتشار عمومی آماده گردد. انتظار می‌رود این اپلیکیشن تا پایان سال جاری در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد.

منبع دیجی رو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *