جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


متوقف کردن بلیزارد از پشتیبانی ویندوز XP و ویستا

کمپانی بلیزارد قصد دارد تا در اکتبر سال جاری، پشتیبانی از کلیه‌ی بازی‌های خود در ویندوزهای XP و ویستا را متوقف کند.

در اسفندماه سال گذشته بلیزارد از برنامه‌ی خود برای متوقف ساختن پشتیبانی از دو ویندوز XP و ویستا برای بازی‌های خود در آینده‌ی نزدیک خبر داد و حال مطابق آخرین اخبار بازی، این شرکت اعلام کرد که در اکتبر سال جاری (مهر-آبان) از پشتیبانی این سیستم‌عامل‌ها دست خواهد کشید.

بلیزارد روز مشخصی را برای توقف حمایت از این دو سیستم‌عامل تعیین نکرده است، ولی با اجرایی شدن این برنامه در اکتبر سال جاری، دیگر امکان تجربه‌ی بازی World of Warcraft، بازی StarCraft 2، بازی Diablo 3، بازی Hearthstone و بازی Heroes of the Storm در ویندوز‌های XP و ویستا وجود نخواهد داشت.

نیت والنتا در بیانیه‌ی جدید منتشر شده در انجمن بلیزارد اعلام کرد که مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز‌های XP و ویستا را به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۲ متوقف کرد، اما بلیزارد زمانی که متوجه شد که شماری از مخاطبین همچنان از این دو سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، به پشتیبانی از بازی‌های خود در این دو نسخه از ویندوز ادامه داد. در حال حاضر، کاربران سیستم‌های خود را به یکی از نسخه‌های جدیدتر ارتقا داده‌اند و این امر تصمیم‌گیری در این خصوص را برای بلیزارد ساده‌تر کرده است:

از زمان عرضه‌ی ویندوز ویستا تاکنون سه ویندوز اصلی دیگر منتشر شده است و در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان به یکی از ویندوز‌های جدیدتر کوچ کرده‌اند.

شایان ذکر است که بازی Overwatch بدون قابلیت پشتیبانی از ویندوز XP و ویستا عرضه شد و تاثیر قابل توجهی نیز در تعداد بازیکنان آن به وجود نیامد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص توقف پشتیبانی بلیزارد از سیستم‌عامل‌های یادشده با زومجی در میان بگذارید.

منبع : زومجی

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *